2019. jún 01.

(leg) Végső visszaszámlálás.

írta: Misi Mágus
(leg) Végső visszaszámlálás.

Vár az Út!

Holnap indulok. Nagyon várom, izgatott vagyok. 9 körül start.  Húú, bakker... 

Mindenre felkészültem. Váratlan dolog történhet, de az azért váratlan, hogy ne tudjak rá felkészülni. A motor rendben, én is rendben, az időjárás meg..., rendben lesz.

Fél évnyi edzés után a fizikai állapotomra azt mondom jó. Hétfőn Prohi A Masszőr jó alaposan átgyúrt, köszönet érte. Levágattam a hajam olyan rövidre, amilyen még sosem volt. A  rozoga térdembe belőttünk egy porc injekciót. András barátom összeállított egy úti patikát, remélem ez lesz a felesleges pakk. Szóval tényleg rendben vagyok.

Gondoltam rá, hogy induláskor eldobok egy karórát mint Peter Fonda a Szelíd Motorosok elején, de végül is letettem róla. Ma stílusosan, egy okos telefont kéne eldobni, arra viszont nagy szükségem lesz. De az biztos, hogy mint neki, nekem se kell sietnem sehova. Bőven van időm az Útra, egyedül megyek, semmi kényszer, mindig nyugatra, egészen az Óceánig!  Nagyon régóta vágyom erre, el se hiszem, hogy most meglesz. Sokan megkérdezték, hogy nem félek-e? Hosszú út, egyedül motorral, meg minden... Nem, nem félek. A félelem: a jövő! Valami ami még nem történt meg, de megtörténhet. Hát, az akkor is megtörténik, ha előtte halálra aggódom magam. Persze óvatos leszek, de öngyilkos merénylő (pl. egy francia nyugger,), mindig benne van a pakliban. De frankón óvatos leszek. 

A Sentinel Protect-től kaptam tesztre egy GPS nyomkövetőt, hogy el ne vesszek. Ha piszkálják, vagy ne-adj isten el akarják vinni a Bestiát, a telefonom riaszt. Ha mégis sikerülne meglovasítani, akkor a telefonon látom hol van. És természetesen a Sentinel Protect központjában is látják. A telefonomra viszont nekem kell nagyon vigyáznom! Telepítettem rá egy appot, beállítottam benne pár dolgot, meglátjuk hogy muzsikál. Május 4-re meghívtak Pécsre a Dél-Dunántúli Motoros Egyesület évadnyitó rendezvényére (még színpadi beszélgetésre is!), de a rossz időjárás miatt elmaradt. Pont holnap az indulás napján lesz az új buli, de ezt sajnos ki kell hagynom. 

img_5666_3.PNG

11.25-kor én következtem volna. Színpadon!!! Vááúú!!! Majd jövőre...

Kötöttem biztosítást a motorosbiztositas.hu oldalon. Csapó Zoliról már olvastam, de telefonon és emailben is nagyon segítőkész volt. Találkoztunk volna a színpadi beszélgetésekkor, de ez ugye nem sikerült. A biztosítás akkor a legjobb, ha nincs rá szükség, de ha mégis, legyen frankó! Zoli a Mapfre travel protect-et ajánlotta nekem. Nem olcsó, de a tavalyi "olcsó" biztosítás egy ruppót sem ért. Remélhetőleg csak akkor kell hívom őt, mikor a következőt kötjük.

És szereztem "biztosítást" a legmagasabb helyről is. Don Matteo egyik itthoni kollégája, egy Rákospalotai kis plébánia előtt, megáldotta a motort és engem is. Nem vagyok vallásos, de ez nagyon nagy megnyugvást ad, köszönöm Fülöp atya..

img_5731_2.JPG

Az atya nagyon jó fej volt, és mint kiderült motoros, anno Jawa-val, majd Hondával tolta Ő is.

A Sena 10 C sisakkamerám már több sebből vérzik, úgyhogy beszereztem egy új Sena 10 C Pro-t a sena.hu-tól. Kaptam egy szimpatikus 30%-os engedményt, így azért emészthetőbb az ára. Persze viszem a régit is és lesz összehasonlító teszt. Meg az új Michelin Road 5 gumikat is alaposan letesztelem. Az azért valószínű, hogy bőven lesz vizes teszt. (ha ez képregény lenne, akkor most a felhőcskében volna balta, buzogány, kés, GRRRR, meg összehúzott szemöldök is) 

img_5749_2.JPG

A pakolás, no az nem egyszerű. Pedig be kell férnem ebbe a pár táskába. Ez már az egyszerűsített adag.  Mire ezt olvassátok, valahogy megoldottam. 

Első nap Annaberg-ig kell eljutnom, ott megvan a szállás. Második nap Zolikánál alszom Hohenpeiszenberg-ben, Bajorországban. Onnan együtt megyünk tovább Svájcba, ott Ő foglalt szállásokat. Az egyiket a Furka hágón!! A francia határnál Ő visszafordul, és onnan egyedül tolom tovább Touloise felé. Autópályát nem tervezek, de nincs is kizárva, ha úgy hozza a sors. 

Hát egyelőre ennyi, induljon a Hosszú Út nyugatra.

Mindenkit hazavárnak, sziasztok: a Mágus.

2017-05-06_18.png

 

Szólj hozzá

motorostúra El Camino Pireneusok CB 1000 R Lissabon