2019. feb 03.

A visszaszámlálás elindult.

írta: Misi Mágus
A visszaszámlálás elindult.

A Hosszú Út nyugatra.

Sziasztok.

Megvan az időpont, június elején indulok. Ki kellett sakkozni, hogy ne essek bele a Tour de France-ba, a Pamplonai bikafuttatásba, ne legyen 45 fok, de sok eső se essen, és a hágók már nyitva legyenek. Júniusban: GO WEST!!!

img_5219_2.JPG

Villanyak emelő kell a teleszkóp szereléshez.

A két ünnep között szétkaptam a Bestia elejét, és elvittem a telókat egy olajcsere szervizre a Déczi Ferenc műhelyébe. Elképesztően gyors volt, január 3.-án leadtam a két szárat, 5.-én már mehettem is érte. Nem volt hiábavaló a munka, az egyik porvédőn deformációt talált, valószínűleg az Albániai ütközésnél sérült meg. Most mindkét szárban friss olaj, szimeringek, és porvédők vannak. A nagykönyv szerint 15-20 ezrenként illik cserélni a villa olajat, ez most rendben van.

img_5220.JPG

Ha baj van a futóműveddel, hozd ide!

Szerettem volna egy magasabb, kényelmesebb kormányt felszerelni, de nem egyszerű a beszerzés. Az enyémen már kónuszos a kormány, sehol nem találtam polcon ilyet. Mindenhol rendelni kell, és ha megérkezett, meg is kell venni, és csak utána derül ki, hogy jó-e. Végül találtam egy áthidaló megoldást, az LSL gyárt olyan kormány emelőt, ami nem csak megemeli, de egyben hátrább is teszi a  gyári kormányt. Az félő volt, hogy a fékcsöveket hosszabbra kell cserélni, de óriási mázlim volt, pont kiadta a hosszuk. A bowdenek és a kábelek is maradhattak, és a tankhoz sem ér hozzá a kormány, ha ütközésig behajtom. A másik félelmem a plexi vissza szerelése volt, de annál is megmaradt a mázli, mert a felső kormánybilincsből vissza tehettem a gyárit, tehát a plexi konzolt nem kellett bántanom. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy magát a plexit hogy rögzítem a hátrább került tartóra, de a szerencse még itt is kitartott, a csavarok alatti kis szilenteket kijjebb húzva, simán fel tudtam csavarozni a helyére. És mivel pár centivel feljebb került, talán a szelet is jobban elvezeti. Ez majd a tavaszi tesztek alatt kiderül.

img_5240_2.JPG

Bízom benne, hogy így kényelmesebb.

A 12 voltos csatlakozó nem maradhatott a tank tövében, mert alászedve beleértek az új magasítók. Végül a jobb oldali plexi tartóra helyezem át, itt jól elfér, és a használhatósága sem csorbult. Itt rend lett, HURRÁ!!!

img_5322_2.JPG

Itt nem zavar bele semmibe a stekker.

Indulás előtt kap majd friss olaj meg szűrő cserét, új gumikat, és biztos ami biztos alapon, új akkut is. Még meg kell oldanom a telefon rögzítését, a Ram Mount-ra esett a választásom. Bezsnei Andor is ezt használja a föld körüli motorozásához. Ha nála bevált, nekem is jó lesz. Plusz a hátsó táska, hátsó hevederjeinek csinálok valami erős akasztót, mert eddig áthurkoltam a kerékjáratban. Működő megoldás ez, de kicsit macerás.

img_0439_2_li.jpg

Valami ilyesmire gondolok.

A felszerelést is gyarapítom, végre megérkezett a karácsonyi előtt rendelt Alpinstars protektor ing, és beszereztem egy Held hátizsákot is. Még sosem motoroztam megpakolt hátizsákkal, majd meglátom beválik-e. A Sena sisakkamera, és az SJCAM mellé valószínűleg beszerzek egy DJI OSMO POCKET kamerát is, hogy legyen mozgásterem akkor is, ha leszállok a motorról.

Tehát mondjuk a motor jó úton halad, de magamat is rendbe akarom tenni. December eleje óta, heti kétszer járok edzeni, és otthon minden nap tolom a szobabiciklit.  Nagyon szuper az edzőm, isteni szerencse, hogy pont Ő volt ott az edzőteremben, mikor bementem körülnézni. Azt nem mondom, hogy kihajtja a belemet, de elég komolyan megdolgoztatja a csoffadt testemet. Ha hasonlón töritek a fejeteket, Jagicza Nikit nagyon jó szívvel ajánlom.

img_5332_2.JPG

Ő az edzőm. Senkit ne tévesszen meg a mérete, kőkemény csajszi. De hatalmas szíve van!!

És hát hagy dicsekedjek is egy kicsit, készül a könyvem. Ha minden jól megy február végére elkészül. Azt még nem tudom hol lehet majd megvenni, de itt biztosan rendelhető: ekenzo03@gmail.com

img_5353.PNG

Várom a tavaszt, mennék már nagyon!!! De amíg ilyen tré az idő, nem kockáztatok. Még egy jó hónap....

Üdv. Mindenkinek, sziasztok: a Mágus

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

motorostúra El Camino CB 1000 R