2017. nov 19.

Évzáró. 2685, 6384, 9069.

írta: Misi Mágus
Évzáró.  2685, 6384, 9069.

Rosszabb évem sose legyen!!!!!!!

 Ezek nem évszámok. 9069, itt állt meg a kilométerszámláló az utolsó gurulás után.  Conti gumikat 2685 km-nél cseréltem, tehát azokkal mentem 6384-et. Ennyit a számokról.

Nem motoroztam szarrá magam az idén, de azért jó sok menet volt. Márciusban egy Tardosi kanyaron kívül, nem volt értékelhető gurulás. Áprilisban rögtön egy MV tesztel indítottam, jó buli volt.

img_0100.JPG

Teszteltem a karácsonyi ajándék kamerát, nem rossz cucc, de a Sena 10 C egyszerű kezelhetőségét nem tudja űberelni. A mobilitása viszont tagadhatatlan. Dolgoztam vele előre, hátra, leállítva, és egyéb extrém helyekre rögzítve, az SJCam is pöpec cucc.

2017-05-06_9_1.png

Májusban már nagyon készültem az északi túrára, de Ferivel és Olival megcsináltuk a szezonnyitó Aggteleki túrát, Janival és Lalival mentünk egy Tardost,többre nem jutott idő.

img_0312.JPG

2017-10-23_5.png

Nem is volt baj, hogy a Ducati alapos ellenőrzést kapott, kellett egy nagyszervíz. De az Északi Túrára minden elkészült. Én is felkészítettem a vasat az útra, nem is volt gond.

A júniust nagyon vártam, viszketett a seggem rendesen. Tesztelgettem a fejlesztéseket, csak városi menetek voltak, de mivel imádom Budapestet, ezt is nagyon élveztem.

 

img_0373.JPG

Úgy vártam az indulást, mint régen a Jézuskát. 48-szor bepakoltam-kipakoltam a táskákat, tökéletességre törekedtem. Minden jó is volt, egyedül a telefon töltőkábele nem működött, de szerencsére nem okozott zavart. A Givi tanktáska és a Kawa hátsó zsák az általam gyártott platnival mindent elnyelt. A túra előtt árultam a Kawás táskát, de annyira megszerettem, hogy marad, a felirat dacára. Minden belefért, és még bőven maradt hely is. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Ja, és persze tökéletesen vízzáró!!!

img_0399_2.JPG

A túra nagyon jól sikerült, elképesztően szép időnk volt, csodaszép helyeken jártunk, és  persze kiba jól szórakoztunk!!! Minden szállás tökéletes volt, a sör mindig hideg, a kaja mindig meleg, semmi rossz nem történt. Sajnos Jani nem vállalta az osztrákokat, így az utolsó két nap ketten maradtunk Zolikával. Jó, persze, az idő megszépíti a dolgokat, azért apróságok csak becsúsztak, de ha nem romlott volna el Jani telefonja a cseheknél, vagy Zolika kilóméterspirálja, vagy én nem maradok le a buszról a Sasfészeknél, vagy nem ömlik az eső hazainduláskor, akár unalmas is lehetett volna az ÚT. De nem volt az!!!!!

img_0610.JPG

 Négy nap meló után, már indultunk is Annabergbe, ez kicsit más volt, de szintén csillagos ötös. Először is, most vittem az asszonyt is, másodszor autóval mentünk motorozni. Igen, a Rhino szervezett egy fizetős teszthétvégét, a motorokat Ők adták. Pénteken délre értünk oda, persze szakadt az eső, de szombatra tökéletes motoros idő lett. Teszteltem a Kawa W 800-as retró motorját, az új Suzuki GSX-S 750-et, a BMW RnineT-t, a BMW S 1000 R-t, és a hétvége, és életem eddigi leg-leg-leg motorját, a YAMAHA MT 10 SP-t. Jó volt a kaja, jó volt a szállás, jó volt a szervezés, és (nem utolsó sorban) Anya is velem volt!!!!

img_0678_1.JPG

 Júliusban megint "karácsony" volt, Szlovén Túra a T5-el!!!! Itthon volt Laci, tehát a klasszikus felállás volt, Muta, Izidor, (szállás, kaja-pia 5 csillag +), kanyarvadászat, vigyorgás!!! Felfedeztük a Villacher Alpenstrasse-t (nem nagy durranás), és oda-vissza gurigáztunk a 69-es úton. Jót is cselekedtem, megmentettem a bukszáját egy osztrák nyuggernek, aki a Merci tetején felejtette, de én kiszúrtam mielőtt leesett volna.  Csak három napunk volt, de nagyon jól szórakoztunk.

s10c0019_li.jpg

img_0793_1.JPG

Utána csináltunk egy búcsúbulit nálam, aztán Laci visszament svédbe.  Két hét múlva Tibikével mentünk Tatra Lomnitzra, az csak egy szombat-vasárnapi rövid menet volt, de mivel több mint 40 éve ismerjük egymást, garantált volt a sztorizás. Nagyon melegben mentünk, szuper utakon, a szuper szállásra. Másnap esőben indultunk vissza, de egy óra múlva már levehettem az esőruhát. Ez is tökéletes víkend volt.

img_1315.JPG

Szeptemberben megvolt az első Aprilia teszt, a lehetőségnek örültem, az MP3 teszt "motor" viszont nem tetszett. Azóta több teszt is megjelent ugyanerről a háromkerekűről, de annyira senki nem savazta, mint én. Ízlések és pofonok...

img_1897.JPG

Aztán hirtelen beköszöntött a hideg, pedig még az évzáró Aggtelek hátra volt. Egy rövid Tardost toltunk Tibikével és Homállyal, aki szintén gyerekkori haver, és most Ő is vett egy motort, egy 600-as Hornetet. Ráadásul egy ritka fejidomos példányt.

img_2062.JPG

Voltam még egy Kawa szalonnyitón, ahol egy igazi kuriózumot láttam-hallottam, óriási respekt az építőnek, a Mad Max ihlette meg. Egy régi Z 750-re tett kompresszort!!!

img_2108.JPG

Októberben egy T5 Tardos+Lepence jött össze mindössze, ez lett a közös szezonzáró Aggtelek helyett.  Meg motorral jártam fogorvoshoz, így sokkal könnyebb volt a parkolás.

img_2207.JPG

A november olyan gyorsan érkezett, hogy fel sem fogom, itt a szezon vége. Lalival és Tibikével sikerült időt egyeztetni egy utolsó túrára. 200 kilométert gurultunk, a Dunakanyarban kezdtünk, egy finom Berkenyei ebéd, majd egy laza Nógrádi fordulóval hazamentünk. Persze most is láttunk csodát, a legnagyobb "KTM" állt egy bánya előtt, ez ám a szuperadvencsör!!!!!

img_2252.JPG

Zsír új volt, komoly meló lehetett ide juttatni. Talán az utolsó igazi napsütéses nap volt, és alig láttunk motorosokat az úton. Berkenyén becsatlakozott egy Varadéro is, onnan négyesben toltuk tovább. Voltak ám tekintetek, Rétságon még egy Bon Jovi is irigykedett...

2017-11-05_3.png

Ennyi fért ebbe az évbe, mentem már többet is egy szezonban, de nincs okom panaszra. Ez az év esés nélkül telt el, nem kellett semmit varrni, csavarozni, maradjon is így!!! Jövőre persze már készülnek a tervek, a kerek évfordulót is egy giga túrával kéne ünnepelni, majd meglátom. Tegnap elpucoltam a Bestia 2-t, a tank teli 100-as benzinnel, állványon puha takaróval letakarva várja a TAVASZT!! Persze volt már csoda, és karácsonykor gurultunk Lacival, ha mégegyszer ilyen alaposan el kell takarítani, én állok elébe. 

Mindenkinek ilyen kafa szezont kívánok, jó utakon, jó Motorokkal, jó BARÁTOKKAL!!!!

Hazavárnak!! Sziasztok: a Mágus.

 

u.i: néhány nagy pillanat, beszéljenek a képek...

2017-06-18_7.png

2017-06-18.png

2017-06-18_13_1.png

2017-07-23_4.png

2017-07-10_5.png

2017-08-13.png

2017-09-09_8.png

2017-10-15_6.png

2017-11-05_7.png

2017-11-05_14.png

2017-10-23_9.png

 https://drive.google.com/file/d/1gwQZTPyg3S6xxs6lrEPLlXNxsd7xTMaP/view?usp=drive_web

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

motoros motor motorostúra motorozás motorosok DUCATI CB 1000 R