2014. máj 11.

Túl az 1000-en!

írta: Misi Mágus
Túl az 1000-en!

Üdv Mindenkinek!

Május 1-én megvolt az idei első 1000 km. Az örök szerelem Selmecbánya környékén fordult a számláló, most járok 12000 fölött. Kalandos indulás volt, négyen mentünk, Tomi az XX-el, Jani a Monsterrel, Józsi aZ MT-09-el, meg én. A szokásos Meki előtt találkoztunk 9-kor. Jani valamivel elcsapta a hasát, így indulás előtt még meglátogatta a klotyót. Úgy döntöttünk, hogy a régi 2-es úton megyünk, és Letkésnél kelünk át Szlovákiába. A dunakanyarban végig nagy volt a rendőri jelenlét, ezért nagyon figyeltem a fotósokra. De nem eléggé, mert Szobon megszoptam, de rendesen!

Épp egy öreg füstokádó Ikaruszt kerültem ki, amikor sunyin lesből lekaptak egy Thaliából, mint kiderült 82-vel!!! Persze azonnal le is kapcsoltak a helyi szervek, és közölték a jó hírt: 45000ft, plusz 4 pont mínusz. FASZA!!! Egyébként nagyon normálisak voltak, közölték a tényeket, de nem okoskodtak, és nem játszottak tanárost sem. Az viszont undorító, hogy egy ilyen fostalicskából is fotóznak, már tényleg nem lehetsz elég óvatos! Ja, és mivel helyszíni bírság volt, még a fotót se tették fel a police.hu-ra, hogy lementhessem. Annyi szerencsénk volt, hogy a többiek megúszták, csak engem húztak le. A történethez hozzá tartozik, hogy a fiúk beszálltak fejenként egy tízessel, így "csak" 15000-öt kell beletennem. Ez nagyon rendes dolog volt, mégegyszer KÖSZI SRÁCOK!!!!

Na ennyi szar pont elég is volt arra a napra, utána már csak jó dolgok jöttek. Például az, hogy megint eltévedtem, de semmi gond, mert csak jó utakra tévedhetek. De azért meglett Selmecbánya is, egyszerűen imádom azt az utat!!! 

május 1 003.jpg

Tóparti idill.

 

Megúsztuk eső nélkül az egész napot, habár sokszor mentünk vizes aszfalton, de a lényeg száraz volt. Az MT-be is beleszaladt az első 1000 km, mehet szervízre. Visszafelé úgy terveztem, hogy a Szent Annában eszünk, de nem foglaltam helyet, és fullon voltak. Nekem volt még egy kis dolgom Berkenyén, elköszöntünk, és a fiúk elmentek valami kajáldát keresni. A büntetés kivételével nagyon jó nap volt, de kiderült hogy milyen rendesek a többiek, a Motorosok tényleg nagyon összetartó Emberek, jó közéjük tartozni!!!!!!

Áprilisban volt még egy évadnyitó Aggtelek, az igazi kemény maggal, Oli, Feri, Lali, Laci meg én. Na hát az úgy volt jó ahogy!! Ki kellet hagynunk a Ceredi szakaszt rally miatt, de a Feri elvitt minket egy másik úton, azért az is jó volt. Visszafelé Eger-Egerszalók-Verpelét felé jöttünk, ez is nagyon jó szakasz, és szinte forgalom mentes, ha ki akarod hagyni a klasszikus Mátrai szerpentint, ez egy jó alternatíva.

aggtelek2014 006.jpg

     Itt mindig jön a vonat.

aggtelek2014 008.jpg

     Itatás Egerben!

Hazafelé jól bebarangoltuk Nógrád megyét, aznap több mint 550 km került a Bestiába.Jó út, jó barátok, JÓ NAP!!!

Most lesz egy kisebb szünet, de május végén megyünk öten Szlovéniába, aztán júniusban a Rhinóval Zakopane következik. Ezek hosszú túrák, úgyhogy fel kellett szerelni a Bestiát. Ahogy Laci barátom szokta mondani: "egy szabad szemmel igen jól látható összegért" vettem egy Givi táska szettet tartóval. Viszont a költségeket csökkentette, hogy a Hornetről megmaradt Kappa puha táskákat tartóval, pont a héten vették meg! Üröm az örömben, hogy vissza kellett szerelni a gyári rendszámtartót, mert különben nem fér el a tartóvas! Ezekbe biztosan be fogok férni, és egy mozdulat a  le-fel rakás. Igazi viláutazó lett a vas, tényleg jól néz ki. Gondolkodtam (de csak kicsit) a top-case-n is, de elvetettem, hisz nem vagyok pizza futár! A viccet félretéve, nagyon nem tetszik, és a súlypontja is nagyon elszaródna.

cb 1000 r 004.jpg

      GLOBETROTTER!

Ehhez még felteszem a kis tanktáskát, a hátsó ülésre az esőruhát és kész, indulhatok.

A túrák után jönnek a beszámolók, addig is vigyázzatok magatokra, és a gyanús Thaliákra!

Sziasztok: a Mágus.

 

Szólj hozzá

motorostúra motorozás traffipax