2014. már 24.

Vége a téli álomnak.

írta: Misi Mágus
Vége a téli álomnak.

Üdv Mindenkinek.

Megjött a tavasz végre, habár ilyen téllel örökre kiegyeznék! Mindösszesen egyszer kellett havat lapátolni, az is csak egy centi volt. De kész vége, elmúlt a tél, már a naptár is tavaszt mutat.

Nem reszeltem semmit a vason, de nem is kellett. Illetve kapott friss olajat meg szűrőt, meg fóliát ott ahol a csizma ledörzsölheti. A télen eladtam a Hornetről megmaradt sport kipuffogót, meg a Schubert C 3-as sisakomat. A Bestiára zárt sisak illik, kerestem is sokáig a tutit. Először az X Lite-ra gondoltam, csak jókat olvastam róla. De mikor felpróbáltam azonnal letettem róla, nagyon kényelmetlen volt. Aztán a Shark Speed R tűnt befutónak, a súlya is jó volt meg az ára is. Csak  nem volt méret a Foktnál, és két napra ígértek egyet. Viszont másnap az Imetnél találtam egy gyönyörű Shoei GT Airt-t, színben és méretben is tökéletes volt, plusz 40 rugóval a listaár alatt!!!!! Mentem, felpróbáltam, és már fizettem is!!! Mintha rendelésre készült volna direkt nekem. Két túrán már túl vagyok vele és azt kell mondjam, hogy TÖKÉLETES!!!!! És tökéletes párja a Bestiának. Csendes, kényelmes, fullos, és szép!!!!!!!

x-lite-x-702-swift-n-com_1.jpgShark-Vision-R-Kinum-Motorcycle-Helmet-Krk-1_1.jpgshoei_1.jpg

                                                            A jelöltek.

 

 

március 22 013.jpg

      Minden passzol mindennel.

A sisakcserén kívül februárban voltam egy fedettpályás Safety gyakorlón. Jó volt, ráadásul jött Olivér és Laci is, tökéletes nap volt, motorozás, haverok és persze FANTA!

Március elején gurultunk egy Esztergom-Visegrád kanyart, az is jó volt, de még mindig felháborító a fellegvárba vezető út minősége. Sikerült visszafelé egy bazi nagy gödörbe esni az utolsó hajtű előtt satufékkel. Még jó hogy nem lett kocka a kerekem.

visegrád 002.jpg

      Első gurulás.

 

Most szombaton meg gurultunk egy kis Szovákiát, kicsit eltévedtem de legalább új utat találtam. Hazafelé megálltunk enni Alsópetényben a Hármaskönyvben, volt két új "fiú", na nekik is lesett az álluk a kajától. És sem az árak, sem a minőség nem változott, még mindig tökéletes. Az egyik srác egy zsír új Yamaha MT-09-el jött, nagyon fasza motor, de még bejáratós úgyhogy egyelőre csak a "tata" üzemmódban üzemelt. De így jól jött.

március 22 009.jpg

     MT-09

Ennyi történt eddig az idén, de jövök még bőven hiszen csak most indul igazán a MOTOROZÁS!!!!!

 

A búcsú most egy kicsit más lesz, és remélem mindenki nevében mondhatom, de hátha ez is segít a Bajnoknak:

    GYÓGYULJ MEG SCHUMI !!!!! EZT KÍVÁNJA NEKED MINDEN MOTOROS !!!!!

 

Szólj hozzá