2013. dec 01.

CB 1000 R. ÉVZÁRÓ ÉRTÉKELÉS.

írta: Misi Mágus
CB 1000 R. ÉVZÁRÓ ÉRTÉKELÉS.

Üdv Mindenkinek.

Adós vagyok az utolsó túraleírásokkal, december első napján meg írom az év végi élményeket.

Októberben gurultunk egyet Aggtelekre, az idén ez már a harmadik, de nem lehet megunni! Feri, Laci, Lali, meg én. Annyira szép idő volt, hogy az már a filmtrükk kategóriába tartozott. Induláskor picit még hűvös volt, de mire oda értünk lehetett vetkőzni. Odafelé a "klasszikus" útvonalon mentünk, Balassagyarmat, Salgótarján, Cered, Ózd, Aggtelek. Őszre rendbe tették végre az utakat, az idő príma volt, a giros még most szuper, a társaság tökéletes volt. Aggteleken mindig sok motorossal találkozunk, és általában látok különleges darabokat is. Mint pl a V-Max, vagy a szénné reszelt Adventure.

ózd 023.jpg     KIGYÚRT ÁLLAT!!!

ózd 017.jpg     LEKÖNNYÍTVE A VÉGLETEKIG MÉG TÜKÖR SINCS !!!!

Kicsit olyan a parkoló mint egy motorpiac, bőrszerkós fazonok sétálnak a sorok között és gusztálják a felhozatalt. Csak éppen itt nem ad el senki. De mindig jókat dumálunk a többi motorossal.

Nem is mondtam még, október elején átalakíttattam az ülésemet a TOMMOT-nál és ez volt az első út rajta.       Jól vizsgázott, sokkal kényelmesebb lett, plusz csúszásmentes bőrrel vonták be. 34 ropi volt, megérte.                 évvége 003.jpg                               SZUPER!!!

Ebéd után visszamentünk Ózdra, tankoltunk, és tanakodtunk hogy merre menjünk vissza. Feri javasolt egy útvonalat Eger felé, mi meg ráálltunk. Szerencsére!! Nem tudok számokat vagy helységeket említeni, de az év legjobb útvonala következett. Feri ment elől mi meg utána. Volt vagy 30 kilométer olyan csodálatos kanyarokkal tűzdelt szakasz ami abszolút dobogós helyet érdemel. Jövőre ezt majd alaposabban bejárjuk oda-vissza!!!!           Eger után a Mátra jött és a Mátra mindig jó, ott tudod mire számíthatsz. Gyöngyösnél szétváltunk, Feri és Laci még tekeregtek egy kicsit, Lali meg én hazajöttünk a rövid úton, mindkettőnkre kerti munka várt még sötétedés előtt. Tökéletes nap volt, szép időben motorozás a haverokkal, SZUPER!!!!

ózd 012.jpg     AGGTELEK .

A következő hétvégén még szebb idő volt, de senki sem ért rá a srácok közül, hát csináltam egy Pesti gurulást.   Annyira meleg volt, hogy farmerban motoroztam. És akkor már gondoltam összekötöm a kellemest a hasznossal, mert Mónikának a lányomnak kiállítsa volt a Kalicka bistróban. Na azzal megjártam, ki gondolná hogy vasárnap csak délután kettőkor nyit az a csehó??? Én ugyan nem. De ott jártam, és menjetek el ti is amikor nyitva van, és csodáljátok meg a kislányom képeit.

vasárnap 009.jpg     MÓNIKA KÉPEI A KALICKÁBAN VANNAK !!!!!!!

Megnéztem az MTV épületét is, még nem bontották le, és ha már arra jártam bekukkantottam a Ferrarihoz is!

vasárnap 005.jpg                        TÖK KIHALT !!!!!!!!!!!!!!

vasárnap 007.jpg     ITT AZÉRT SZÓBA JÖHET A CSERE !!!!

Lementem a rakpartra is ahol pont elkaptam az úszó busz-hajót! Onnan még beugrottam a Vörösmarthy térre egy fotó erejéig, aztán egy nagy kört leírva haza jöttem. Jó guriga volt de egyedül ennyi pont elég. Jövőre csinálunk egy Budapest Night-ot a fiúkkal. Este végigmotorozunk a városon, és megnézzük a kivilágított nevezetességeket.

vasárnap 001.jpg     AKÁRMI IS, ÚSZNI TUD !!!!!!!

vasárnap 003.jpg     EZ IS KÉTKEREKŰ !!!!!

Novemberben még összejött egy Bánki tó körüli karika, hideg volt és a nap se sütött, de jó volt. Laci és Lali ért rá, viszont hívtam egy pár "új arcot". Akiket persze ismerek, de még nem motoroztunk együtt. Jani egy 1000-es Monsterrel, Peta egy CBF 600-al, és ő hozott egy srácot nagyrobogóval. A Mekinél találkoztunk, a Duki hozta formáját, amikor megjött, a parkolóban megszólaltak a riasztók a nyitott Termigioniktól ! Körbemotoroztuk a Bánki tavat, aztán ettünk egy jót Berkenyén a Szent Anna fogadóban. Túl sokat nem kellett integetni, már kevés motoros volt az utakon, 10 fok körüli idő volt. Azért ez is jó kis nap volt így az év végére.

bánk 004.jpg     CIGISZÜNET A BÁNKI TÓNÁL .

bánk 006.jpg     BERKENYE, SZENT ANNA FOGADÓ.

Múlt vasárnap rendbe tettem a Bestiát, elhasználtam egy doboz citromos Prontót meg egy csomó puha törlőt.     Beállítottam a téli helyére, már motoremelőn van, de ha valami csoda folytán még lenne szép idő az idén akkor elővenném. De szerintem ebből már csak jövőre lesz valami.

Nagyon jól vizsgázott a vas, kb 3000km-t mentem vele mióta megvan, és csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. Egy szerűen IMÁDOM!!!!! Ahogy megy, ahogy megáll, ahogy kinéz, mindene tökéletes!!!! Mindenkinek egy ennyire szerethető jó MOTORT kívánok!!!! Azért hosszú a tél, és jót is lehet jobbá tenni, ki tudja mi alakul...

Bízom benne, hogy Nektek is ennyire jó élményekben gazdag szezon jutott mint nekem,és jövőre pedig csak még jobb jöjjön!!!! Várjuk a TAVASZT!!!!!!!!

Sziasztok: a Mágus.                                                                                                                                          

Szólj hozzá

motoros motor motorostúra motorozás motorosok