2013. nov 03.

CB 1000 R túrák. Tart a szerelem!!! Sőt......

írta: Misi Mágus
CB 1000 R túrák. Tart a szerelem!!! Sőt......

Üdv Mindenkinek

Olyan sokat gurultam a Bestiával, hogy írni se volt időm.                                                                                    Megvolt Lillafüred, Aggtelek, Pannonhalma, Szlovákia többször is, csak Zakopáne nem jött össze. Az már jövőre marad, valszeg a Rhino-val megyek, nekik van egy jó kétnapos túrájuk oda. Leszervezik az egészet, nekem csak a motorozás marad, meg a vigyorgás.

Szerencsém volt az idén, egyszer sem áztam meg. Az a trükköm, hogy az esőruhát felpókozom hátra. Eddig bevált, nem kellet még le-fel venni, pedig néha nagyon necces volt a helyzet.                                                       Először Lillafüredre mentünk Feri haverommal ketten. Kíváncsi voltam milyen az ezressel csapatni azon az úton.    NAGGYON JÓÓÓ!!!!! Szerettem a Hornettel is, de ez azért más mozi. Ez izomból oldja meg azt amit a 600-as fordulatból. Szinte hármasban mentem végig, nem kellet állandóan váltogatni. Kajáltunk egy jót a kastély mellet, a tóra nézett az asztalunk, minden motoros előttünk fordult a hajtűben.

szilvásvárad 002.jpg     A KAJA IS JÓ VOLT.

Ebéd közben eldöntöttük, hogy végre megnézzük Szilvásváradot, átvágunk a hegyen Bánkút felé, és hátúlról megyünk. Annyira szar az út, hogy az leírhatatlan. Feri persze élvezte az enduróval, de én végigóvatoskodtam az egészet. Pedig csodálatos környezetben mentünk, csak éppen több volt a lyuk, mint az aszfalt. Ha rendbe tennék az utat, még fizetnék is, hogy végigmehessek rajta és szerintem nem vagyok egyedül ezzel.                   Mindegy túléltem és megérkeztünk Szilvásváradra, átgurultunk rajta és megálltunk az út mellet megnézni nincs-e valami kár a motoromban. Szerencsére semmi, csak koszos lett. Az út széli csehót rég bezárhatták már, úgyhogy a klotyó a bozótos volt.

szilvásvárad 004.jpg     VALAMI AMERIKA ???

Hazafelé persze a Mátrán mentünk át, az ugye nem csalódás, onnan pedig a szokott útvonalon csavartunk haza, Galgamácsán megálltunk még egy kávéra, értékeltük a napot és szépen hazagurultunk. Jó kis nap volt na!!!

A következő csapatás Selmecbánya volt Szlovákiában. Négyen voltunk, Laci CB 1300, Olivér a vadi új CB 1100-el, Lalíí az SV 650-el, és én. Imádom ezt az útvonalat, ha egy kellemes napot akartok, csak ajánlani tudom.       2-es út, Sahy, Léva felé tovább, majd jobbra Selmecbánya felé, majd a Zólyom táblát kell figyelni. Csodálatos a környezet, van fent a hegyen egy tó is (egyszer megállunk), az út minősége szuper, és Zólyom után még választhatsz is, hogy melyik úton jössz haza. Kb 300 km-es guriga, egyszerűen tökéletes. Hazafelé Berkenyén kajáltunk a Szent Anna fogadóban. Brutál jó a kaja, és barátiak az árak is. Naggyon jó kis nap volt.

 selmecbánya2013 007.jpg

     CB-K 1000-TŐL.

 Legközelebb Pannonhalmára gurultunk, három bordó CB-vel! Oli az 1100-el, és Ádám egy színre szagra olyan 1000-el mint az enyém. Még a rendszám betűi is egyeztek, nagyon állat volt.                                                      Eléggé esőre állt az idő, de nem volt végül semmi, nálam volt a "kabalám". A Bicske, Csákvár, Mór útvonalon mentünk, kellemes út, még csak nem is kátyús, nyújtott ívű kellemes kanyarok vannak végig, szinte pihentető.   Sok choppert láttunk, abszolút nekik való útvonal, nekem kicsit uncsi volt, de néha ez is belefér. Az apátság fantasztikus látvány, már messziről jól látszik, hiszen ez egy lapos környék. Sajnos a kajáldával mellényúltam, le sem írom a nevét olyan szar volt az étel. Én ritkán hagyom ott a kaját, de amit itt túrós csuszának adtak, az egy ehetetlen  "műanyag" valami volt, mindegy fogyóztam egy kicsit.

       pannonhalma 012.jpg     BORDÓ CB TALÁLKOZÓ!                                                            

 Visszafelé Tatabánya felé fordultunk, kellemes pihentető út volt, és az 1-en még választhatsz is, hogy gyorsan haza, vagy Tarján, Dorog felé, esetleg útba ejtve az Üvegtigrist. Kicsit késésben voltam már, úgyhogy én a gyorsabb utat választottam, a többiek meg elkanyarodtak balra, és gurultak Dorog felé. A kaja fos volt, de egyébként egy kellemes jó kis gurulás volt, ez is 300 km körüli karika, ha nem kell sok adrenalin, hibátlan.         (De a vendéglő választásra figyelni kel!!!)  

Szeptemberben elkezdtem szervezni a tavaly félbeszakadt Zakopane túrát, de nem lett belőle semmi.                 Volt aki nem ért rá, volt akinek éppen nem volt rá pénze, volt aki nem is szólt vissza. Egyedül Gábor az Ukrajnában élő haverom jött volna! De mivel szerettem volna, ha Feri és Olivér akikkel tavaly nekivágtunk, ott van most is, inkább jegeltem a túrát. Viszont csak kellet gurulni egyet, úgyhogy levágtam az út felét, és gondoltam nézzük meg Breznót. Ez egynapos gurulás, úgy kb 400 km. Csak Olivér ért rá, hát vágjunk neki ketten.               A reggelek már hűvösek voltak, 9-kor találkoztunk a Mekinél és tűz.                                                                 Rétságig jutottunk, amikor Olivér szólt hogy befagy a segge, alúlöltözte magát. Vacogva nem jó buli a motorozás, úgyhogy elbúcsúztunk és nekivágtam egyedül. Viszont gondoltam csavarok egyet az útvonalon és nem Beszterce felől megyek Breznóba, hanem a tervezett visszaúton. Dudnicénél elkanyarodtam Nagykürtös felé és úgy terveztem hogy az 526-os úton megyek fel. De valamit elnézhettem, mert egyszer csak elfogyott az út és egy katonai bázis előtt álltam ahová már nem akaródzott bemenni.

névnap 003.jpg     NA ITT AZ ÚT VÉGE!

Azt nem kockáztattam, hogy seggbe lőjenek, inkább visszafordultam és terveztem egy másik útvonalat. És milyen jól sikerült. Mentem tovább Nagykürtös felé, nagyon kellemes fasza kanyarok, viszonylag kátyúmentes utak, aranyos kis falucskák, és még egy sípályát is találtam.

névnap 008.jpg     MÉG NINCS SOR.

Legurultam Szlovákgyarmatig, de nem mentem át a határon, hanem a Szlovák oldalon gurultam Sahy-ig. Kellemes jó széles út, húzós kanyarokkal. Már nagyon éhes voltam, gondoltam meglepem magam valami tutival. Szóval legurultam Alsópeténybe a Hármaskönyv Fogadóba és mivel pont a névnapom volt, szuper lakomát ettem.

 névnap 013.jpg     NEM VAGYOK VEGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ebéd után kint beszélgettem egy sráccal, aki megkérdezte hogy jó-e a motorom. Merthogy neki BMW-je van, és akkora kula, hogy éppen eladósorban van. Na jó madarat fogott (komolyan, a Honda fizethetne), elmondtam neki hogy ha igazán jót akar magának, akkor csak ilyet, mert ez egy elképesztően jó motor ! És ez pont NEM eladó !! Szép nap volt, jó gurulás, szuper ebéd, és a motoromról kellet mesélnem. Perfect day !!!

névnap 012.jpg   

Hazafelé megálltam még egy fotó erejéig, mert NAGYON JÓ HOGY VALAKI VIGYÁZ RÁNK !!!

Ennyi mára de jövök még, Aggtelek, egy Pesti gurulás és a jövő hét végi évzáró motorozás lesz a következő bejegyzés. Használjuk ki az utolsó szép napokat !!!

Sziasztok: a Mágus

      

  

Szólj hozzá

motoros motor motorostúra motorozás motorosok