2013. júl 21.

A Bohém túra utolsó napja. 4.rész

írta: Misi Mágus
A Bohém túra utolsó napja. 4.rész

Üdv Mindenkinek

Minden jónak vége egyszer, eljött a hazaindulás napja. Korán keltem, bepakoltam a táskákba és megint első voltam a reggelinél. De korán jöttek a többiek is. Most is tökéletes reggeli várt minket, jól betankoltunk a hosszú útra.

Bohemia túra 2013 021.jpg                  BÚCSÚ REGGELI.

Kaja közben megbeszéltük az útvonalat, nagyon úgy nézett ki, hogy ma szükség lesz az esőruhára, reggeli közben elkezdett cseperegni az eső. A terv szerint Ausztriában lett volna egy kis kanyarvadászat, de Szilárd nem akart kockáztatni. A Harleykkel tényleg nem nagyon lehetett volna esőben szerpentinezni, maradt az autópálya.  Kihoztuk a vasakat a mélygarázsból és elkezdtünk felmálházni. Az eső közben elállt, de borús volt az ég. Vaciláltam az esőruhán, de inkább felkötöttem hátra és bíztam benne, hogy ott is marad. Bejött, nem esett. Sőt egész úton nem esett egy csepp sem, de szinte végig vizes volt az út. Mind ha egy nagy burokban lettünk volna, előttünk, mögöttünk, mellettünk csupa esőfelhő volt, de mi megúsztuk. Még Csehországban tankolunk egyet, a shopban vettem 2 doboz Gambrinust (több nem fért be sajnos), és átmentünk az osztrákokhoz. St Pölten-nél megálltunk matricát venni. El is fogyott, várnunk kellett amíg hoznak egy másik kútról,a tulaj ment el biciklivel.  A Harleysek itt elköszöntek és elrotyogtak külön.

Bohemia túra 2013 143.jpg                  ROSSZCSONT ÚTRA KÉSZEN.

Éreztem hogy ma majd megint fájni fog mindenem, és hosszú út volt még hátra. Szilárdal elcseréltem a motoromat és a Versyssel vágtam neki az osztrák autópályának, Ő meg jött a Hornettel. Hááááát ez igen jó ötlet volt, mert nagyon kényelmes fotel és kormány van a Kawára szerelve. A szélvédelme is szuper, pedig nem valami nagy a plexi rajta, de jól van méretezve.

Bohemia túra 2013 144.jpg                  A KÉNYELMESEK KLUBJA.

Nagyon jól jött a pályán, egyáltalán nem éreztem gyengének, pedig "csak" 70 ló körül van benne. Elhasítottunk Bécs mellett és tűztünk tovább a határ felé. Ja igen, mielőtt ráhajtottunk a sztrádára Szilárd előre küldte Kriszt a CB-vel, hogy diktálja Ő a tempót. Jól ment a kis Honda, nem tötymörögtünk mögötte. A határnál rengeteg rendőr volt, de minket nem állítottak meg, simán átgurultunk Magyarországra. Mentünk még vagy fél órát aztán kiálltunk tankolni meg kajálni. Fullon volt a Marche, de sikerült enni, inni. Az viszont felháborító, hogy a sültkolbászhoz nem járt mustár, 150 forintért adtak egy mini tasakot. De lehet hogy 250 volt, mindenképpen rablás.

Kaja után visszacseréltük Szilárdal a paripákat, Ő élvezte a Hornetet, kb 300 km-t mentünk egymás gépével, (köszönet érte) nagyban megkönnyítette a hosszú utat. A parkolóban elköszöntünk egymástól, innen mindenki ment a maga tempójában. Gábor velem tartott, megkért hogy vigyem keresztül Pesten az M3-ig. Nagyon nagy szél fújt a pályán, nem volt kellemes út, főleg a kamionok előzése után voltak nagy széllökések. De gond nélkül elértünk Pestre, pont megcsíptük a vasárnapi csúcs kezdetét. Azért nem volt nagy a baj, simán átvágtunk a városon, nemsokára az M3-on búcsúztuk egymástól. Nekem még 10, neki még 350 volt hátra. VASEMBER!!!!

Hát jó volt megérkezni!!! 510 km volt a napi számlálóban, ennyi volt az utolsó napi penzum. Szép nagy szám. Először is ledobáltam magamról a kordurát, mert mondanom se kell itthon kánikula volt! Lepakoltam a mociról mindent, szegény csupa kosz volt, rég láttam már ilyen állapotban. De mosás másnapra maradt, először én mostam le magamról az út porát. Aztán egy cigi meg egy hideg sör mellet elkezdtem mesélni az élményeimet.

Végül is NAGGYON-NAGGYON JÓL éreztem magam, megismerkedtem egy csomó érdekes emberrel, jó társaságban töltöttem ezt a négy napot!!!! Teszteltem az útvonalat, jó szállodákban laktam, jó kajákat ettem, és jó söröket kóstoltam. Megyek még ezzel a csapattal máskor is. 

Külön köszönet Szilárdnak és Krisznek a két vezetőnek, KÖSZI SRÁCOK !!!!!!!!!

Itt kéne elköszönnöm, de történt még valami! Rá kellett jönnöm, hogy ilyen "interkontinentális" túrákra kényelmesebb motor kell. Meghirdettem Rosszcsontot. Azonnal elvitték. AZONNAL!!! Egy csajszi vette meg, aki pont ilyen színű és felszereltségű Hornetet keresett, fizetett és boldogan elmotorozott. Most itt állok a szezon közepén motor nélkül. Tiszta hülye vagyok!! Keresem, gőzerővel keresem, ha megvan azonnal bemutatom.

A végére teszek még egy képet, ez volt az első fotó, még a találkozási pont előtt, és az utolsó a Hornetről.

Bohemia túra 2013 008.jpg                         SZÉP MOTOR, SZÉP EMLÉK!!!!

Búcsúzom, Mindenkinek ilyen jó túrákat, ilyen jó csapattal.

Sziasztok:a Mágus.

Szólj hozzá

motoros motor sör motorostúra motorozás motorosok Rhinotours motorozzvelem.blog.hu