2013. júl 18.

Bohém túra. 3. rész.

írta: Misi Mágus
Bohém túra. 3. rész.

Cesky Krumlov.

Sziasztok.

Egy nagyon jó nap következett. A reggeli itt is fél héttől volt, és még a Brnoit is űberelte. Minden mi szem-szájnak ingere, de a tojást itt frissen sütik, úgy és annyit ahogy csak Te akarod. Tisztaság rend-fegyelem, kedvesek mosolygósak. Nem néztek ki mert én nyitásra jöttem, volt már hogy láttam a személyzeten hogy a pokolba kíván, mert még javában készülődtek a nyitás idejében. Itt nem, minden faja volt.

Bohemia túra 2013 058.jpg                               JÓ ÉTVÁGYAT!!!

Mindenki korán lejött a reggelizni, nagyon jókat vigyorogtunk a kaja mellé. Mivel én voltam az "úttörő", meg tudtam mondani mit hol találnak, mi hogy működik. Röviden megbeszéltük a napi programot, ők Pilsenbe mennek, mi meg Krumlovba, este találkozunk és a vacsinál mesélünk.

Vagy 9-ig reggeliztünk, aztán mindenki szedelőzködött és indulás a fakultatívra. Az idő gyönyörű volt, csak farmert vettem fel, a cordurában megdöglöttem volna. Gábornak viszont nem volt, ő csak bőrben tudott jönni. Lementünk a teremgarázsba, a többiek már elmentek addigra. Mivel a szálló a belvárosban volt, elég sokat tekeregtünk mire kijutottunk, de egy robogós srác segített, és kivezetett minket.

A Cesky Krumlovba vezető út nagyon szép volt, és a minősége is szuper. Megint tavak mellett mentünk el, ez nagyon szép része Csehországnak. Kb 40 km-t mentünk, begurultunk a városka közepéig, ott egy nagy parkolóba kellett beállni, mert az óvárosba nem lehet bemenni csak gyalog. Sajnos a motoromon nincs sisakzár, úgyhogy azt cipelni kellett, a tanktáska meg hátizsákká alakult. És 30 fok!!!

OLYAN MINT SZENTENDRE, CSAK OLYANABB!!!! Nekem ez jutott eszembe, az ódon girbe-gurba  utcákról. Nagyon szép tiszta, igazi képeslap hely. Raftingolni is lehetett, az nagyon látványos volt. Rengeteg kávézó, étterem, hűtőmágnes bolt van, aki itt nem talál souvenirt, az sehol. Megkerestük a macikat, de szunyáltak az árnyékban, nem tudtam lefotózni őket. Aki erre jár, ne hagyja ki ezt a várost, tényleg egy ékszerdoboz!

Bohemia túra 2013 071.jpgBohemia túra 2013 083.jpgBohemia túra 2013 102.jpg

      Bohemia túra 2013 090.jpg            CSEH SZENTENDRE.

Gábor vett egy hűtőmágnest, én egy csengőt, bedobtunk egy kávét és elindultunk vissza. Kifizettük a parkolást ami 35 korona/óra volt, aztán nekivágtunk a visszaútnak. Rengeteg motorossal találkoztunk az úton, ez a környék nagyon jó célpont. Az ég beborult, de nem volt egy csepp eső sem, mire haza értünk megint sütött a nap.

Lezuhanyoztunk, átvedlettünk, és elmentünk a városi motor múzeumba ami a hoteltől 50 méterre volt. Azt hittem hogy csak Jawák lesznek, de van ott minden. 20 korona a beugró, pici az egész, mégis megérte az árát. Mellette van egy palacsintázó, kései ebédként ettünk egy óriás palacsinta menüt. Fincsi volt.

Bohemia túra 2013 110.jpg                  AZ EMELET A CSEH MOTOROKÉ.

Vissza mentünk a hotelba sziesztázni, pont elkaptuk a tv-ben Rossi idei első győzelmét, utána meg felvételről megnéztük a Forma 1 edzését. Aztán lementünk az étterembe ellenőrizni a sörcsapot, nem romlott-e el. Nem. Vártuk a többieket, de nagyon sokára értek haza, volt vagy fél 7 mire befutottak. Esőruhában, megázva. Merthogy arra meg esett az eső. Tényleg lehet abban valami, hogy ahol én motorozom ott nem esik, ezért vagyok a Mágus.

Mindenki ment tusolni,aztán egy óra múlva találkoztunk a bejáratnál, és mentünk vacsizni. Máshol akartunk enni, de vagy nem volt hely ennyi embernek, vagy olyan füstös csehót találtunk ami még nekem dohányosnak is sok volt. Unió ide vagy oda, ezek leszarják, mindenki dohányzik mindenhol. Szóval ott ettünk ahol tegnap, legalábbis hatan, mert három részre szakadt a csapat. A Harleysek is máshová mentek, meg a csapat maradéka is, mi viszont újra Holbát ittunk, jót ettünk, és megtudtuk hogy a pincércsaj apja magyar. Már törzsvendégek voltunk. Az viszont látszott Szilárdon, hogy nem túl boldog amiért szétszakadt a csapat, de így már én is jártam, nem mindig lehet összetartani a bandát. Vacsora közben elmeséltük egymásnak a napi élményeket. Szóval Pilsen még mindig jó célpont, még mindig adnak sört a gyárban, és még mindig finom. Mondták az utasok. Volt "dráma" is, az egyik Harley feldőlt a parkolóban, 4 ember kellett a talpra állításához. És elkapta őket az eső is.

Bohemia túra 2013 108.jpg
                         CSAK AJÁNLANI TUDOM.

Vacsora után visszasétáltunk a hotelba, és lepihentük. Készültünk a hazaútra.

folyt.köv...

 

Szólj hozzá

motoros motor sör motorostúra motorozás motorosok Rhinotours motorozzvelem.blog.hu