2013. júl 14.

Bohém túra. 2. rész

írta: Misi Mágus
Bohém túra. 2. rész

Üdv Mindenkinek

A fantasztikus kávézás után továbbindultunk, nagyon szép környéken motoroztunk, rengeteg tó van erre, az utak is rendben vannak. Ebéd környékén megálltunk tankolni, na itt volt egy kis izgalom, az egyik lány feldőlt a kúton egy álltó helyében, de az ijedtségen kívül nem lett semmi baja. A motornak sem, gyorsan felkaptuk és lábra tettük. A  kisváros ódon főterén beültünk egy szimpi kajáldába enni. Én rántotthusit ettem, Szilárdék tatárt kértek, de a pincércsaj igazi bifszteket hozott nekik, aztán mire megjött a nyershús, már mindenki túl volt az evésen. Azért persze megvártuk őket.Bohemia túra 2013 052.jpg

                  A TATÁR. NEM SAJNÁLTÁK A FŰSZERT.

Bohemia túra 2013 056.jpg      MI VOLTUNK A NAP LÁTVÁNYOSSÁGA.

Kajálás után telihassal "felmálháztuk a lovakat", beiditottuk őket, na rezgett a főtér rendesen. Szép óvatosan kievickéltünk az útra, és gurultunk tovább Ceske Budejovice felé. Az ég néha beborult, de nem esett egy csepp eső sem. Hozzáteszem az egész túrát megúsztuk szárazon, ilyenre még a rutinos versenyzők sem emlékeztek, lehet hogy szerencsét hoztam.

Az út további része kellemes gurulás volt, ez a nap nem fárasztott el, de nem is mentünk sokat. 4 körül értünk a szállodába. Na ez aztán döfi kis hotel volt, már kivűlről is tetszett, aztán beálltunk a garázsba, ami olyan szép volt mintha mi lennénk az első használók. De amikor megláttam a szobát dobtam egy hátast. Merthogy annyira szuper volt. Szép nagy szoba, kényelmes ágyak, kádas fürdőszoba (bidé nem volt), tisztaság és olyan érzet, hogy mi vagyunk az első vendégek. Megosztoztunk az ágyakon, telepakoltuk a szekrényeket, és kisorsoltuk a fürdőszoba használatot. Fél hétkor volt találkozó a hallban, de néhányan korábban lementünk az étterembe ellenőrizni a hotel sörválasztékát. Az is rendben volt!! Aztán nekivágtunk a városnak éttermet keresni.

Bohemia túra 2013 060.jpg                  SÖRTESZT.

Nem kellett sokat mennünk és beértünk egy hangulatos térre, ami többek közözött tele volt éttermekkel. Megálltunk fotózni egy kicsit, aztán kiválasztottuk az egyik helyet, ahol olyan sört mértek amit egyikünk sem ismert. Naná hogy az is jó volt. Érdekes hogy egész idő alatt nem ittam Budweisert, pedig itt készül.

Bohemia túra 2013 070.jpgFELVETTEM A JÓ SÖR LISTÁMRA.

Jó volt a vacsi, de már nem emlékszem mit ettem. "Pongóék" nem jöttek velünk, de aztán csak befutottak ők is. Mi már a fizetésnél tartottunk mire megjöttek, persze maradtunk még, és segítettünk a választásban, hiszen már leteszteltünk egy csomó féle kaját. Vacsi után megbeszéltük a másnapi programot. Vagy Pilsen vagy Cesky Krumlov közül lehetett választani. Én már voltam a Pilzeni gyárban, és tudom mi várt volna rám. A világ jegjobb csapolt söre lent a pincében. De vagy iszom vagy vezetek, tehát Krumlov győzött. Gábor is velem tartott, a többiek Pilsent választották, és senki sem panaszkodott másnap. Aztán visszasétáltunk a hotelba és szunyáltunk egy jót.

Bohemia túra 2013 062.jpg                  A CSAPAT.

Folyt köv...

Szólj hozzá

motoros motor sör motorostúra motorozás motorosok Rhinotours motorozzvelem.blog.hu