2011. nov 27.

Fejfák az utak mellett.

írta: Misi Mágus
Fejfák az utak mellett.

 Üdv Mindenkinek

Ez már régóta bennem van,de most kiírom magamból.

Mindannyian láttatok már az utak mellett fejfákat, síremlékeket. Én Dunakeszin lakom, ha bemegyek Pestre, bármelyik útvonalon megyek fejfákat látok az út mellett. Nem szeretem!! Rossz érzéssel tölt el. Ha autóval megyek akkor is, de motoron még inkább. Nagyon szomorú ha valaki meghal az úton, NAGYON!!! Nem kellene!!! Senkinek nem kellene meghalnia az utakon!!! De emberek vagyunk, hibázunk, néha végzeteset!!! És lassan már ott tartunk, hogy ha elmegyek motorozni, minden kanyarban fejfát látok. Én élvezetből, az örömért motorozom, szeretem ha bedőlök, szeretem ha fülig ér a szám egy jó szerpentin után, ahogy kigyorsítok, fékezek, sikerélményt nyújt egy jó kis motorozás az egész heti taposómalom után. De nagyon elszomorít a fejfák látványa, elrontja az örömömet. Nekem is halt meg motoros, autós ismerősöm, barátom az úton, nagyon fáj, a családjának még jobban fájhat, ez vitathatatlan. De fejben mindig velem vannak, bármikor gondolhatok rájuk, és gondolok is. Ők már odafent motoroznak, ne szögezzük oda őket a baleset helyszínére!!! Nem jó ómen nekem, nekünk, az ÉLŐKNEK.

Én nem szeretném ha a családom, a barátaim a halálos balesetem helyszínére járnának ki, hogy emlékezzenek rám. NEM!!! Emlékezzenek egy sör mellett, egy jó motoros túrán, vagy bármikor ha akarnak. Most persze sokan elküldenek a francba, mit tudhatom én, mit érez az aki elveszítette a legfontosabb embert, a férjét, a szerelmét, a fiát, a lányát, vagy a szüleit.

Hát tudom!!! Nekem is volt nagyon komoly motoros balesetem, elütött egy autó. Nem sok épp részem maradt, és csak a mentő gyorsasága miatt tudok most írni. Merthogy ők "indítottak újra", game over volt. Tehát mondjuk azt jártam odaát. És nagyon nem akarnék ott egy síremléket! Visszamentem egy év múlva (addig tartott mire újra tudtam motorozni), és megnéztem a helyet még egyszer, borzongató érzés volt átmenni a kereszteződésen. De semmiképpen nem szeretnék ott maradni örökre. Nem is akarok odamenni soha többé!!!

Természeten nem azt akarom mondani hogy tiltsák be a fejfákat az utak mellett, tiltanak már úgyis mindent. De lehet hogy azok a srácok, lányok sem akarnának ott maradni ahol a baj megtörtént. Esetleg érdemes elgondolkodni ezen mielőtt valaki kegyhelyet épít.

Apám kórházban halt meg, ott szállt el a lelke, de soha többé nem mentünk oda vissza. Nem tettünk keresztet a betegágya mellé, a temetőben van a sírja. Szóval biztos nem leszek népszerű azok között, akik fajfát tesznek az út mellé, de nem ellenük beszélek, inkább csak magamért. Megbántani senkit nem szeretnék, csak vidáman motorozni az ÚTON!!!

Sziasztok: a Mágus. 

Szólj hozzá

motoros motorozás motorosok motorozzvelem.blog.hu