2020. nov 05.

Szépségverseny motoroknak? Bikes and Friends, 2020.10.31.

írta: Misi Mágus
Szépségverseny motoroknak? Bikes and Friends, 2020.10.31.

Egy jó program, Hallowen napján. (méghogy vége a szezonnak....)

Untad már a tökfaragást? Hideg volt egy Mátrai csapatáshoz, de motorozni akartál? Szívesen smúzoltál volna csupa hozzád hasonló "őrülttel"? Nos, az IRON and WIND összehozott valamit a Konyha előtt október 31.-én szombaton, Bikes and Friends címmel. Volt motor szépségverseny, a 95 előtti motorok Classic, és a 95 utániak Design kategóriában indulhattak, a nyereményeket a Shox motoros áruház, és a Continental Hungária ajánlotta fel. Kaja-pia-kávé a Konyhából, kifizethető, de azért belvárosi árakon. Sok új barátom ugyan nem lett, de jól éreztem magam.


bike_and_friends.jpg

img_0113_2.JPG

A Bestia volt az első, és szerintem a legszebb motor, ami felállhatott a "kifutóra", de -ahogy mondani szokták-  tapasztalaton kívül, nem nyertem semmit, és mint tudjuk, minden szentnek maga felé hajlik a keze. A második, és a harmadik helyezett nem kapott semmit, de vesztesnek így sem érzem magam. (azért bekerült a top 5-be)

Nagyjából 10 óra után érkeztem, akkor még javában készült a "kifutó". A Shox is épp pakolta ki a cuccokat, a Britten márkát készültek népszerűsíteni, ami egyben a nyereményt is tartalmazta, egy vintage stílusú szövet jakó volt a díj. A Continental, egy cső és egy tank táskát ajánlott fel. Bejelentkeztem Leventénél, aki az egész bulit megszervezte, és meg is kaptam az 1-es számot a fotózáshoz.

Kávézás közben derült ki, hogy milyen kicsi a világ, a kabátokat rendezgető Bogitól megtudtam, Ő a készülő könyvem tördelője, tudtunk miről dumálni. Miután alaposan kiveséztük a témát, Soma  segített feltolni a motort a raklapokból kirakott talapzatra. Seggel kellett, mert szinte minden motornak a jobb a szebbik oldala, a kipufogó miatt. Kicsit billegett a Bestia, de végül stabilizáltuk a sztender alá tett deszkával. Készült egy álló és egy fekvő kép, azután szó szerint, eltolhattam a biciklit.

img_0138_2.JPG

img_0115_2.JPG

 Megígérték, hogy megkapom a profi képeket.

Másodikként Borsay Szabi épített Honda Hornet-je következett, vele várakozás közban jókat értekeztem a futómű tuningokról. Talán érdemes lenne kicsit beletúrni a teleszkópjaimba?? Ő a Wilbers itthoni forgalmazója, a téli szünetben átnézem, mit kínál a márka a CB-hez. 

img_0111_1.JPG

A kis fehér Yamaha lett az egyik nyertes.

A sok dumára megéheztem, hát betoltam egy "Bike Dog"-ot. Evés után mentem egy kört, ez a belvárosi rész, nagy kedvencem. Lehet, hogy ha itt kellene laknom, nehezen tudnám a vidéki élet után befogadni a nyüzsgő bulinegyedet, de attól még nagyon tetszik a Madách tér környéke. Főként úgy, hogy nem aludni akartam itt, hanem én is "buliztam". Ezek az épületek nagyon szépek, lehetnének akár New Yorkban, vagy Párizsban is.

madach.jpg

Mondjuk a megváltozott közlekedési rend "kicsit" kaotikusra sikeredett, még motorral is nehéz volt megtalálni azt a pár utcát, ami járművekkel is használható.

Nagy tömeg nem volt, de a fotós folyamatosan dolgozott. Amire emlékszem, az egy szép 81-es Honda 750, egy Yamaha V Max, aminek küllős 17-es kerekei voltak, és egy baromi hangos Harley, aminél az építés legnagyobb részét a bőrtáskák tehették ki. Aztán befutott a későbbi nyertes, egy agyig reszelt 150-es MZ TS. Ennyire csúnya, és ennyi ötlettel elkészített motort, talán nem is láttam még testközelből. A csúnya szó, itt nem az építésre vonatkozik, mert az tényleg beleköthetetlen volt, hanem arra, hogy a kisMZ már újkorában is rettentő szarul nézett ki. Az építő, például olyan gegekkel dobta fel, mint a lábtartók, amiket Hummer hajtókarokból hegesztett, vagy a dupla csillagkulcsos sztender. Nálam is mindent vitt ez a bringa, csak az nem derült ki, hogy működőképes-e, mert platón hozták. 

iron_and_2.jpg

Ez tényleg durva!!! Megérdemelten nyert.

img_0130.JPG

Ez pedig a Shox által épített BSA replika. Elképesztő szerkezet.

14 óra körül szedelőzködtem, eredményhirdetést csak estére ígértek, addig nem tudtam-akartam várni. Összességében jó kis programot hozott össze az IRON and WIND október utolsó napjára, sokkal jobbat, mint a tökfaragás. Végig borús volt az idő (pedig szikrázó napsütést ígért a meteorológia), de az eső nélküli, 15 fok körüli hőmérsékletben, pont nem fázott senki. Jó volt a társaság, tetszett a helyszín, finom kaja-pia-kávé, motorok, mi kellhet még egy bikernek október végén? Ha lesz még ilyen (és remélem lesz), akkor jövök a következőre is, vagy  ahogy egy régi tésztareklám szlogenje mondta: "KÉREK MÉG".

Mindenkit hazavárnak, sziasztok: a Mágus

Galéria:

img_0120_1.JPG

 img_0107_1.JPG

img_0118_1.JPG

img_0123_2.JPG

 

img_0129.JPG

2020-11-01_6.png

2020-11-01_14.png

2020-11-01_17.png

2020-11-01_11.png

2020-11-01_21.png

2020-11-01_35.png

 

 

 

 

Szólj hozzá

honda hallowen madách tér shox Continental honda cb 1000 r motorozzvelem.blog.hu shox motoros áruház bikes and friends a konyha iron and wind