2019. feb 24.

MV AGUSTA BRUTALE 1000 SERIE ORO (és a többiek)

írta: Misi Mágus
MV AGUSTA BRUTALE 1000 SERIE ORO (és a többiek)

Új király született!!!

img_5420_3.JPG

 Ez az all in, ez mindent visz!!!

Voltam a "motor kiállításon", ahol egyetlen márka volt, az MV AGUSTA. De ez is elég volt nekem, sőt, ha csak az új Brutale lett volna, már akkor is kimentem volna. De mellette ott volt a Veloce 800 Lusso RC, egy a 200 darabos szériából. Az új SCS csodakuplungos blokkal, és minden létező extrával felszerelve. Egy Brutale 800 RR Lewis Hamilton Edition, és egy Dragster 800-as RR. 

"Egy legény van talpon a vidéken..." Meglepett, hogy Tomasz standot bérelt a Boatshow hajó Kiállításon, de nagyon szimpatikus ötletnek tartom. Ő meg tudott állapodni a Hungexpóval (vagy meg akart), a többi nagy márka meg nem. Óriási sikere volt a motorjainak, remélem sikerül eladnia pár darabot. Végül is, ha valaki vesz egy yachtot nagyon komoly összegért, lehet hogy hozzácsap egy Agustát, ami a hajóhoz képest aprópénz. 15 éve foglalkozik a márkával, gondolom tudja mit csinál. Ott volt a márkaszerviz vezetője is, nagyon jót beszélgettünk szakmai dolgokról. Nem kell agysebésznek lenni ahhoz, hogy valaki olasz motorokat javítson, de egy kicsit több empátia kell, mint egy átlagos motorhoz és ezt én, mint Alfa Romeo szerelő, abszolút megértem.

És akkor lássuk a vasakat. A Brutale 1000 Serie Oro, egy 300 darabos limitált széria egyik darabja. 212 lóerő, 115 nm, 312 km/óra, 190 kg, ára: 14590000 ft + regadó. Kettő darab mozog az európai kiállításokon, ez agy egyik. Karbon felnik, karbon motorborítás, minden paraméterében állítható lábtartók, pedálok, és fék-kuplung karok. Olyan cnc technológia, amilyet még sohasem láttam. Ez már a fémmunka művészete. Nincs hozzá kulcs sem, de igazi működőképes darab. A műszerfal konzolja, vagy a kipufogók, vagy az ülések, vagy a lámpák, vagy bármi, olyan, ami semmihez sem hasonlítható. Én momentán két órán át nézegettem, és még bőven van rajta felfedezni való!!! Júliusban jön majd az "igazi" széria motor, sok mindenben más lesz, de ez a "sok minden" csak alapos vizslatás után fog kiderülni. A Cafe Racer-es csutkakormány marad, csak kap tükröket. Néggyel kevesebb lóerő, és tízzel kevesebb lesz a végsebesség. Az ára is kevesebb lesz, úgy 2 millióval. Tomasz felajánlotta, hogy felülhetek rá, eddig ez nagyon kevés embernek adatott meg. Az ülés-lábtartó szög kifejezetten kényelmes volt, a kis kormány miatt viszont nagyon előre kell dőlni. Csupaszsága ellenére igazi pályagép, de rendszámmal, odáig eljutni is nagyon szórakoztató lesz!, túrázni pedig nem ezzel kell.

img_e5487_2.JPG

Úristen denagyon KÉNE!!!

Túrázni ott a Veloce, főleg az új SCS kuplunggal, Lusso RC felszereltséggel. Autóknál erre mondjuk, hogy Full-Extra. Amit ma bele és rá lehet tenni egy motorra (ba), az itt megvan. Nem részletezem, MINDEN. Ráadásul túra motor létére gyönyörű, nem lehet fogást találni rajta. Ha nincsenek fent a táskák, a hátulja simán sportmotoros. Erre is felültem, nagyon kényelmes. Az ülések is spéci darabok, csak ezen a 200 darabos szérián lesz ilyen. Minden lámpa ledes, a plexit egy kézzel menet közben is lehet állítani (elég nagy tartományban), a műszerfala pedig szerintem a legnagyobb jelenleg. Pirelli Scorpion Trail gumikat tettek a a motor színére fújt felnikre, az is egy műalkotás. A festés is speciális, ez csak az RC (Reparto Corse) sajátja. Egyszer teszteltem 950-es Ducati Multistradát, szép motor volt, de ehhez képest egy szürke kisegér. Ez annyira feltűnően gyönyörű, hogy ha leparkolnék 100 GS közé, úgy kitűnne, mint egy meztelen punci a nyugdíjas klubban!!! Természetesen a táskák is járnak hozzá, amiket egy mozdulattal lehet le-fel tenni, meg navigáció, meg tempomat, mondom, MINDEN. Ezzel a motorral szívesen elindulnék a nyári El Caminómra.

img_5446.JPG

Ez is kéne!!!!!

A következő bringa egy Lewis Hamilton Edition Brutale 800 RR. Ez is igazi épített moci, gyakorlatilag minden részlet egyedi rajta. Természetesen sorszámozott darab, ez a példány a 69. a 144-ből. Már van gazdája, plusz extraként a markolatok és a tükrök is egyediek!! A kipufogó HP Corse, elképesztő hangja lehet, beindítani sajnos nem lehetett. A 69-es szám árulkodó, ez a motor egy 50. szülinap ajándéka lesz. 

img_5481_2.JPG

Boldog Szülinapot!!!

A negyedik motor egy Dragster RR volt, és szégyellem, de egy futó pillantásnál nem vetettem rá többet. Természetesen ez is egy minden porcikájában egyedi motor, de az 1000-es Brutale teljesen elcsavarta a fejemet, másra szinte nem is néztem. Szóval róla csak annyit, hogy ez a vas is a világ legkülönlegesebb fűzött felnijeit kapta, és augusztusban már teszteltem egy ilyet, irtó jó moci, és ebben a csapatban neki a legszerényebb az ára.

img_5452_2.JPG

Üde színfolt a sok "csónak" között.

Nagyon jól éreztem magam, sosem gondoltam, hogy egy standon el tudok tölteni négy órát, de remek emberekkel beszélgettem, és igazi fémből készült műalkotásokat csodálhattam. Köszi Tomasz!!!

Ha ennél többre vágytok, gyertek ide: http://mvagustahungary.hu

Sziasztok: a Mágus.

 képgaléria:

BRUTALE 1000

img_5421.JPG

img_5422.JPG

img_5423.JPG

img_5424.JPG

img_5426.JPG

img_5427.JPG

img_5430.JPG

img_5434.JPG

VELOCE LUSSO RC 800

img_5462_2.JPG

img_5463.JPG

img_5464.JPG

img_5466_2.JPG

img_5479_2.JPG

img_5475.JPG

BRUTALE 800 RR LEWIS HAMILTON EDITION

img_5469_2.JPG

img_5447_2.JPG

img_5448.JPG

img_5470.JPG

img_5471_2.JPG

img_5472_2.JPG

Elektromos kínai mini Hummer

img_5483.JPG

És egy hajó a sok közül.

img_5485_2.JPG

A stand

img_5486_2.JPG

 

 

Szólj hozzá

Boat Show MV AGUSTA MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro