2016. már 15.

Ma motorozni kéne...

írta: Misi Mágus
Ma motorozni kéne...

Március 15. megint nem jött be.

Sziasztok. 

Ma motorozni kéne a T 5-el, de az időjárás keresztbe tett. MEGINT!!! 2013-ban volt ugyanilyen szitu, megdumáltuk jó előre a szezonindító túrát, akkor az évtized hóvihara volt. Most csak egy szakadék van a tegnapi és a holnapi nap között. Havaseső, 4 fok, szél. Olyan nehéz összehozni, hogy mind az ötünknek jó legyen az időpont, és erre tessék! Holnap az első gurulásról akartam írni, ma viszont a motorozás helyett írok. Azért történtek dolgok amiket megoszthatok veletek.

img_1981.JPG

T 4 ! Hamarosan Tomi is!

Február végén megvolt a mostmár hagyománnyá vált Safety Hungary gyakorló tanfolyam. Ott komoly változás történt, lecserélték a Horneteket CB 500-as bringákra. Na ez nekem nagyon nem jött be! Egy Hornet volt kirakva a placcra, arra Laci rögtön rádobta a bukóját, nekünk maradt a kéthenger. Fél órát elszenvedtem vele, aztán megkérdeztem az instruktort, nincs-e még egy négyhengeres. Kerítettek egyet, egy CBF 600-ast 53000 kilométerrel, rendszámmal, de becsövezve. Ilyet még nem is láttam itt, de nagyon fasza bringa volt!!

img_1968.JPG

Tökéletes célszerszám.

 

Na ezzel már helyreállt a bioritmusom, remekül ment minden. Egyszerre két tanfolyam ment, mi bent a gokartpályán, a másik brancs a szabadban. Ott volt két CB 1100-as oktatóbringa is, ilyet se láttam még itt. Szaladt az idő, 3-ig tartott a tanfolyam, sajnos a vége előtt volt egy baleset is! Nem is akármilyen, az egyik instruktor zakózott egy nagyot!!! Ők nyitott sisakban nyomják, hát pont arcra esett a srác, akkora púp lett a homlokán, mint egy tojás. Nem volt tempó, a padló se volt érdes(tehát még szerencséje is volt a szerencsétlenségben), de nagyon odaverte a fejét. Eddig se favorizáltam a nyitott sisakot, de ezután egy életre kispadra teszem. Nemsokára megyek egy RILI tanfolyamra is, kíváncsi vagyok a különbségekre.

img_1972.JPG

A "BOSS"-ok motorja.

img_1974.JPG

Ez direkt volt, a vasnak semmi baja. Látod a sisakot??

 

A Versysen is történ fejlesztés, a Tommot zselét tett az ülésbe(ma teszteltem volna), felkerült pár matrica, egy macskaszem, és két szivacs markolat ami a Bestián nagyon bevált. Megérkeztek az Alpine füldugók is, a motoros és az éjszakai. Vettem kesztyűre húzható plexitörlő gumit, na azt tesztelhetném ma. Felkerült a pleximagasító is, fúrás nélkül szerelhető.

plexitorlo.JPG

dsc06099.JPG

A szponzorok!

 

img_2002.JPG

 

Elkezdtem a fizikai felkészülést én is, a Fit. Studio-ba járok Dunakeszin. Az első edzés után azt hittem valaki felbérelte az edzőt, hogy nyírjon ki. A második már emészthetőbb volt, a harmadik már tetszett, a negyediket már alig várom!! Jó lesz ez, kell a kondi az útra, három hónap alatt kell "Terminatort" csinálniuk belőlem. Személyre szabott edzést kapok, csak az a gáz hogy nagyon leeresztettem az utóbbi években, de nyomom keményen! "I'll be back!"

Ennyi mára, vigyázzatok magatokra, sziasztok: a Mágus.

 

fitness-szemelyi-edzes-dunakeszi.png

 

 

 

 

Szólj hozzá

motorozás motorosok kawasaki Safety Hungary versys 1000