2020. aug 03.

Romantische Strasse, Romancic Road, Via Romantica. Túraterv 2020.

írta: Misi Mágus
Romantische Strasse, Romancic Road, Via Romantica. Túraterv 2020.

Mikulás látogatás helyett, megyek karácsonyi díszeket venni!!

A covid 19 mindenkinek felborította az életét, még akkor is, ha csak külső szemlélőként élte-éli meg. Én csak a médiában találkoztam vele, a valóságban szerencsére nem, de a nyári, skandináv túratervemet így is offolta. Az északi országok tartottak legtovább zárva, és még most sem lehet biztosan tudni, kell-e karantén a hazaérkezés után. Valószínűleg még a Télapó is maszkot visel, a közös fotó pedig talán nem is lehetséges, a manóknál meg lehet, hogy lázmérő van virgács helyett. Így hát újratervezés volt. A Balkán benne volt a pakliban, de most azok az országok mind rossz besorolást kaptak. Csak a "zöld" országokból válogatva kerestem útvonalat, és eszembe jutott, hogy jó pár éve láttam a Discovery Channel műsorán Henry Cole egy túráját, amit a német Romantikus úton csinált meg, egy KTM nyergében. Az egyik városkában egész éven lehet kapni karácsonyi díszeket, itt talán találok szép Mikulást is. Így aztán Németország lett a befutó, de az odaútra egy kis cseh sörözést is beterveztem, visszafelé pedig meglátogatom Zolika barátomat dél Bajorországban. Vajon indulhatok???

romantikus_terkep.jpg

Az egészet le lehetne darálni egy nap alatt, de én rászánok hármat.

A túra egy hetes lesz, és különleges is a maga nemében, hiszen nem a Bestiával megyek, hanem a Yamaha Motor Hungary által tartós tesztre kapott, Tracer 900 GT-vel. Mentem már Tracerrel, és Nikennel is, tehát a háromhengeres blokk nem lesz ismeretlen, de a GT-t jól felszerelték hasznos túrás extrákkal, olyanokkal mint tempomat, markolatfűtés, oldaldobozok, gyorsváltó, és színes TFT műszerfal. De a részletes tapasztalataimat majd megírom a kb 3000 kilométeres guriga után.

tracer_3.jpg

Még nem tudom milyen lesz a tesztmotor színe, de ezzel kiegyeznék.

Tehát most készülődés van, de a bizonytalanság nagyon aggaszt, lassan két napnál hosszabb időre nem tervezhetünk. Én pedig tervezős fajta vagyok, még egy Nógrádi kanyargást is alaposan átgondolok. Arnold Schwarzenegger mondta ezt a mondatot egy filmben: "Ha nincs célod, senki vagy!" Bízom a szerencsémben -vagyis most inkább reménykedem-, hogy augusztusban még nem jön a második hullám, hogy el tudok indulni, és haza is tudok jönni karantén kötelezettség nélkül. A túrán átélt élményeimet, a következő bejegyzésben olvashatjátok.

Mindenkit hazavárnak, sziasztok: a Mágus.

 

 

 

Szólj hozzá

motorostúra motorozzvelem romantikus út romantische strasse romantic road via romantica yamaha tracer 900 gt