2014. dec 26.

2014 a Motorozás éve volt!!!

írta: Misi Mágus
2014 a Motorozás éve volt!!!

Sziasztok.

Eljött az év vége, garázsban a vas, már várom a tavaszt.

Ha visszanézem ezt az évet, bizony jó kis év volt, sok gondtalan kilométerrel, jó túrákkal, jó társasággal. Szlovénia volt a csúcs, benne volt a legendás 69-es út is, elképesztően szép tájakon motoroztunk, és persze összeállt a Tökös Ötös. A Rhino-val is voltam két túrán, megvolt Zakopane, és visszatértem Bohemiába is, egy jó sörtúrára. Jól sikerült utak voltak, érdekes emberekkel ismerkedtem meg, jó utakon motoroztunk, és ami a legfontosabb, jó sokat nevettünk!! Voltam az örök kedvenc Selmecbányán 2x, Aggteleken 2x, elmentünk a Balaton felvidékre egy jó nagy csapattal, és persze rövid túrából is volt bőven, amikor nincs sok idő, de motorozni KELL, akkor jöhet Dobogókő, Visegrád, Bánki tó, vagy a Dunakanyar. Megvolt életem első motortesztje is, a Zoralll Kawasaki Z 1000-el. Óriási élmény volt, mégegyszer köszi Szilárd. (jövőre kérem az SX-et vagy a H 2-t) Gumit kellett cserélnem elől hátul, de ezen kívül semmilyen műszaki probléma nem volt, se nekem, se többieknek. Megúsztuk esés nélkül, persze necces esetek voltak, de baj szerencsére nem történt. Viszont esőt azt kaptam bőven, augusztus végén Zakopánéba menet tökig áztunk, Szlovéniából hazafelé szintén, a Rhinós túrán se úsztam meg szárazon, de a Z 1000 teszt sem volt végig száraz. Ez egy nedves év volt, majd a következő jobb lesz. A Bestia kapott egy szép táskaszettet, két gumit meg két olajcserét, karácsonyra meg egy kipufogót. Én megvettem életem sisakját a SHOEI GT AIR-t, mostmár van benne vagy 8-9 ezer kilométer, tökéletes, csak ajánlani tudom. Az Arleen Ness esőruháról viszont letört az összes cipzár húzóka, ez elég gáz, meg kell javítanom tavaszig. A többi cuccom jól bírta, de azért a Spyke csizmám már elég kopott ahol a váltókarral találkozik. A lábtartót nem sikerült megkarcolni, de a majrécsík 5 mm alatt van!!

Szóval tutijó év volt ez, a következő még jobb lesz. Jöjjön pár kép ami segít felidézni 2014-et:

marcius_22_014.jpg

                  Évkezdés a Bánki tónál.

szlovenia_011.jpg

                  Útban a 69-es felé.

zakopane_2014_097.jpg

     Hazafelé Zakopánéból a Rhinóval. Brezno.

bohemia2014_036.jpg

                  Bohemian Rapsody

aggtelek2014_005.jpg                 

                  Az Aggteleki nagy parkoló.

kali_medence_003.jpg

                  Indulunk a Balaton felé.

z 1000 044.jpg

                  KAWASAKI Z 1000, alias ZORALLL.

2014_karacsony_003.jpg             

                  December 23.-a Hármashatár hegy. Ki kellett használni a jó időt.

silverkart_005.jpg

                  A Tökös Ötös gokartozott. És még megyünk!!!

 

BOLDOG ÚJ ÉVET, JÓ MOTORT, JÓ TÚRÁKAT JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNOK !!!

2015 JÓ ÉV LESZ !!!

Sziasztok: a Mágus.

Szólj hozzá

motoros motorostúra motorozás motorosok