Egy mai motoros naplója

motorozzvelem

2016. júl 16.

Az 58-as túra, harmadik rész.

Madonna della Corona, San Lorenzo, San Romedio, Bolzano, Barbiano.

Vihar volt éjszaka, a motorokat földes parkolóban hagytuk, kicsit aggódtam nem borultak-e fel. Reggel gatyában lecaplattam megnézni, de minden rendben volt. Visszatértem a jó hírrel, aztán elkezdtünk összepakolni. Valahogy egyre nehezebb volt átlátni a káoszon, melyik a tiszta és melyik a szennyes ruha, de azért sikerült. Lementünk reggelizni, és sikerült a túra leggyengébb kávéját megcsípni. Amolyan híg németes lötty volt kancsóban, de a kért espresso is fos volt. Süttettünk ham and eggs-et, de vagy fél liter olajban úszott az egész, megérdemli az utolsó helyet a reggelik versenyében. Fizettünk 50 eurót fejenként, és távoztunk. Erre a napra nem volt egy hágó sem betervezve, egy laza gurulás várt ránk és célként Barbiano, ami Zolika ...

Tovább Szólj hozzá

motoros motorostúra motorozás Kawasaki Continental versys 1000

2016. júl 11.

Az 58-as túra. Második rész.

Passo Tonale, Lago di Garda, Prada, Madonna della Corona.

Semmit nem aludtam azon az éjszakán!!!! Először nem tudtam mi a baj, aztán megfejtettem. Minden 5.-6. lélegzetvétel után jött egy HATALMAS lélegzetvétel!! Azért a 40 évnyi masszív dohányzás megtette a magáét 2700 méteren. Először megijedtem, aztán megszoktam. Zolika szép egyenletesen horkolt, Ő nem dohányzott soha.

7.30-tól lehetett reggelizni, én voltam az első!!! Isteni kávét adott a gép, bevertem vagy hármat mire átvonultam a kajás sorra. Jó kaja volt, egy rossz szavam se lehet rá. Szalonna, szalámi, finom pékárú, narancslé, lágytojás. Belaktunk rendesen, kihordtuk a cuccokat, aztán mentünk fizetni. 65 eurót fizettünk fejenként, de reggelivel, vacsorával, piával komplett, a Stelvion!!!! Szerintem nem rossz ez az ár, hiszen nemcsak ...