Hooligans Garage. Mi van garázsban???
Üdv Mindenkinek.
Már többször bemutattam a Bestiát, de a Tökös Ötös többi motorjairól még nem írtam. Vegyük át ki milyen vassal nyomja a Street Illegalt. Mindenki szereti a motorját, de most az is kiderül kinek mi az álommotorja. Menjünk sorjában.
Laci motorja egy Honda CB 1300, már túl van a 100000 kilométeren és még semmi sem romlott el rajta. A kopó alkatrészeken és a gumikon kívül semmit nem kellett cserélni. 98 ferdeszemű paci "tombol" a gépházban, de a nyomaték kárpótol mindenért. Csak 5 sebességes, de Laci szerint nem is kell a hatodik. Kényelmes nagy csatahajó, pont örökké fog tartani. Laci álommotorja (a Honda mellé) Triumph Street Triple. És íme a vas.
Haladjunk föntről lefelé. Tomi egy CBR 1100 XX- et hajt, bő 70000 problémamentes kilométer van benne. 152 lóerő, és elképesztő 119 Nm van a blokkban! A hátsó gumit gyakran kell cserélni, utoljára ugye Szlovéniában. Pont úgy tol, mint egy turbós mozdony. Két Finster kéményből jön a hangja, nem gyenge. Tomi álommotorja: CBR 1100 XX! Ha rászakadna egy lottó ötös, venne egy utolsó szériás, kevese futott példányt. Úgy jó ahogy van!
Oli szimultán játszik, van egy Honda CB 1100, és egy KTM Adventure 990. A CB 90 lóerőt, és nagyjából annyi nyomatékot is küld az útra, Oli azért bírna egy kicsit többet is. Próbáltam én is, nagyon finom minőségi műszer, olyan mint a svájci bicska, csak japán. De a Street Ilegalhoz nem illik, arra ott a KTM, na az egy állat! 104 lóerő, 100 Nm, és olyan fék és futómű, hogy simán indulhatna vele a Dakaron így ahogy van. Ez azért persze több törődést igényel, de még nem a szerelője a legjobb barátja. Álommotorja: KTM Adventure 1190, mi más.
Most jövök én a sorban a Honda CB 1000 R-el, 126 lóerő, 100 Nm. ISTENKIRÁLY!!! SZERETEM!!! IMÁDOM!!! Életem eddigi Legjobb, Legszebb, Leggyorsabb, és Leg-Leg minden motorja. (azért a télen még vagy 25 pacit valahogy beköltöztetek) Nagyon jó a fék, a futómű, az ülést rendbe rakattam a Tommotnál, így simán elvagyok rajta egész nap. Álommotor: (de csak a Bestia mellé) MV Agusta Brutale 1090 R.
És végül, de nem utolsó sorban Feri. Ő egy Aprilia Pegaso 650-el tolja, és milyen jól. Pedig a Flying Mythosban csak szűk 50 olasz csődör feszíti a vázat, és kb ennyi a Nm is. Még karburátoros, szívatós, és bizony a Ferinek nagyon jó spannja az Aszalós. De. Próbáltam már a bringát, és egyszerűen megdöbbentően jó vele motorozni. Olyat fordul, hogy az agyam eldobtam. Fájt a pofám mikor leszálltam róla, merthogy végig vigyorogtam! Ha az egyenesekben le is marad egy picit, a kanyarokban behozza. Igazi Hooligan. Álommotor: KTM DUKE 1290 R.
És ilyen amikor együtt a banda, a Tökös Ötös. Épp úton Szlovéniába.
Szóval ezek a vasak állnak a Huligánok garázsában, ezekkel faljuk a kilométereket, és bízom benne, hogy még jó sokat. Az idén már nem nagyon lesz gurulás, habár ha olyan tél lesz mint tavaly, bármi megtörténhet.
Ti mivel toljátok???? Jöhetne pár motorbemutatás, ki mivel "huligánkodik".
Sziasztok, enyhe telet és jó bringákat kívánok: a Mágus.