2016. feb 13.

Lassan indul a szezon!!!

írta: Misi Mágus
Lassan indul a szezon!!!

Pezseg az élet.

Sziasztok.

Még csak február közepe van, de már erős mozgolódás van. Oli vett egy XR-t!!!! Besza-behu, BMW-s lett!!!! Feri pedig megvette tőle Katit, azaz a KTM-et!!! Rengeteget beszéltünk róla, hogy 4 hengeres túra bringa kell, kipróbáltuk az XR-t, a Versyst, a Crossrunnert is. (Én még a régi Hondával mentem, Ő már az újjal, de egyikünkben sem hagyott mély nyomot. Hagy idézzek egy mondatot Zomborác Ivántól: "a Crossrunner sikertelenségét a legjobban az bizonyítja, hogy Mesterházi Attila is vett egyet". Ennyi, ebben minden benne van. Viszont az XR-ről ezt írja: "szartam már be ennél kevesebbtől is!") Na szóval Én a Versys mellett voksoltam Oli pedig BMW-s lett. Laci kivételével mindenki motort cserélt a télen a T5-ben!!! Lesz az idén összehasonlító teszt: Versys vs XR!

img_1901.JPGFél éves, igen jól felszerelt, igen jó áron.

 

Folytatom a készülődést a NAGY útra, vettem power bankot, selfie botot, töltő kábelt a telefonhoz, a lányom csinált egy Facebookos oldalt "58-as túra" címmel, naponta kerül rá friss infó, és dolgozik a logón is. Márciusban indul a fizikai felkészülés, hiszen fizikailag is tökéletesnek kell lennem. Dolgozom a napi útiterveken és  mivel nem szeretnék autópályán menni, a Google útvonaltervező nagyon hosszú menetidőket ad meg. Pl: 600 km 13 óra! Ha rövidítem a napi távokat, több nappal növekszik az idő, ha autópályázom nem látok semmit,  a Street Illegállal meg csak óvatosan. Ezen még agyalnom kell.                                                                                     Még hátra van az ülés zselésítés, egy tanktáska beszerzés, és térképek vásárlása. A gyorsváltóról le kell mondanom, mert a gyári garancia elvész ha beszerelem. Hiányozni fog...

58.jpg

Ideiglenes logo. Ciao Marco!

 

Már két szponzorom van, a CONTINENTAL HUNGARIA és a KAWASAKI MAGYARORSZÁG !!!!!!!!!!!!!!!! A Conti gumikat adott, a Kawa pedig benzinpénzt és egy RILI vezetéstechnikai képzést. KÖSZÖNÖM !!!!!!!!!!!!

Találtam egy francia oldalt, ahol végre összemérték a három csúcs crossovert, találjátok ki ki a győztes????

triasz.jpg

Jé, mi van a sor elején...

Elkezdtem a spanyolt tanulni, a francia számomra lehetetlen, ott majd csak mutogatok. Biztos lesznek nyelvi nehézségek, de azt majd valahogy áthidalom. Pici angol, kicsi német, kevés olasz, ebből már meg lehet élni. Egy mondat a Don Matteo-ból: " a spanyol olyan mint az olasz, csak minden szó végére kell egy s betű".Lehet benne valami, pl olaszul a köszönöm grazie, spanyolul meg gracias! Menni fog ez. Kiváltottam az Uniós TB kártyát is, Mónika folytatja a lehetséges támogatók felkutatását, szóval gőzerővel folynak az előkészületek.

Ahogy van új infó jövök, addig kövessétek az FB-s oldalt.

 üdv. Mindenkinek, sziasztok: a Mágus.

 

 

 

 

Szólj hozzá

összehasonlító teszt Kawasaki Continental versys 1000 bmw s 1000 xr