2013. jan 10.

IGAZÁBÓL SZERELEM?! MV AGUSTA BRUTALE

írta: Misi Mágus
IGAZÁBÓL SZERELEM?!                                   MV AGUSTA BRUTALE

Üdv Mindenkinek.

 Mindannyiunknak van egy vágya, amire jó ácsingózni akkor is, ha a jelenlegi motorja, autója prímán működik, nincs is szükség nagyobbra, erősebbre. De ! Kéne egy Ferrari ??? NANÁ !!! Persze Ferrari is kéne, meg Maserati is, meg Aston Martin is, meg……..

De maradjunk a motoroknál: Honda Hornet 600. Úgy jó ahogy van, megbízható, nem eszik sokat, jól is néz ki, az én választásom, a nevemen van, szeretem. Persze kell erre is költögetni,  de csak amit muszáj, olaj, gumi, benzin. Megnyeri  a teszteket, jön-megy egyszerűen JÓ !!!

 És akkor meglátsz egy MV Brutalét!!! BUMMMM!!!!!! Fejbevág rendesen ahogy kinéz! Mint egy nagggyon jó bige, NAGGGYON JÓÓÓÓ!!!! Körbejárod, minden porcikája rendben van, tökéletes a „dekoltázs”, jók a „lábai”, karcsú a „dereka”, na és a „SEGGE”, ÓÓÓÓ…….Beröffented és tuti nedves lesz a „bugyid” ! KIB@SZOTT JÓÓÓL SZÓÓÓL!!! Ha mész is egy kört vele akkor vagy elélvezel, vagy befosol!! Szem nem marad szárazon!!! Köztes állapot nincs, vagy azonnali a szerelem, vagy gyűlölöd, ennyi!600x450_MV_Agusta_1090_Brutale_Cannonball_01.jpg

 Egyszer volt egy ilyenem!

Majdnem.

15 percig az enyém volt egy gyönyörű piros 910-es. Egy próbakörig.

Megláttam, kipróbáltam, szerelem volt azonnal. Voltak kétségeim a saját képességeimet illetően, de iszonyúan bejött nekem. Fábryt idézve: „elől sáfrányos, hátul vonalkódos alsóban” szálltam le róla. Tényleg BRUTÁLIS!!! Persze nem volt tökéletes, gumi azonnal csere, Hello Kitti! matricák le, és nem volt meg az emelője ami elég spéci dolog, és csak gyári létezik aranyért, meg az évjárat se stimmelt. DE KELL!!!  

Viszont sajnos nem sikerült megalkudnom az eladóval ,(túl sok, túl kevés, az örök dilemma) kár érte. Elköszöntünk és mindenki ment a dolgára. Meggyőztem magam, ha egyszer így alakult akkor ennyi, nem kell ez nekem. Meg túl erős is, meg nem is olyan kényelmes, meg biztos mindig lesz valami baja, meg minden.

Eltelt egy pár nap, szinte már „el is felejtettem”, mikor hívott az eladó hogy oké, áll az alku vihetem! Baszki, most mit csináljak?? Megköszöntem és nemet mondtam. Addigra már jól ledumáltam magam róla, hogy még így is sokba lenne: az ára, átírás, gumik, szerviz, és különben is túl sok ez nekem……brutale 034.jpg

 De az a helyzet, hogy azóta is minden nap megnézem a kínálatot, vágyakozom, tervezgetek,nem adtam én ezt még fel örökre.  Asszem ez az Igazából Szerelem!!!! Azóta sokat tanultam,már nem nagyon vannak kétségeim, szerintem megbírkóznék vele.Gondoltam a Hornet mellé egy Brutálét, de nem megy. Túl drága dolog lenne, meg van egy mondás: egy seggel két lovat úgyse. Vagy valami hasonló.

Szóval……… szakad a hó, hideg van, tél van, ez pont elmélkedésre való idő, hát elmeséltem Nektek.

 

Volt már ilyen esetetek? Ha igen osszátok meg velem.

 

Sziasztok: a Mágus.

 

U.I.:  BOLBDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!!!!

 

Szólj hozzá