2015. jan 01.

BUÉK 2015!!!! Bakiparádé!!!!

írta: Misi Mágus
BUÉK 2015!!!! Bakiparádé!!!!

Sziasztok, Boldog Újévet Mindenkinek.

Na vágjunk neki 2015-nek, mivel is lehetne kezdeni az évet mint egy kis vidámsággal. A tévében bakiparádét adnak, a filmek végére meg odateszik a kimaradt jeleneteket. Én csináltam egy válogatást a kimaradt képekből, ezeket most megmutatom nektek. Vagy azt gondoltam, hogy nem sikerültek jól, vagy nem tudtam az íráshoz kötni. De most nem kell egy történethez illeszteni a képeket, inkább a képhez írom a storyt.

 

en2.gif

Amikor a bevált régi technika jobb mint az új. Az idei első Aggteleki túra reggelén mocskosul hideg volt. Szó szerint le akart fagyni a tököm. Mivel térkép mindig van nálam, és a papír jól szigetel, betettem a gatyámba. Bevált! Navival nem sokra mentem volna.

berkenye_007.jpg

Vigyorgok mint a vadalma! Evelin a szomszéd lánya, itt kb 18 éves! Ilyen szép fiatal lány már régen ült mögöttem, naná hogy fülig ér a szám. Mikor hazavittem megkérdeztem tetszett-e a motorozás, azt mondta: igen, de Apa gyorsabban szokott menni. Ja nem mondtam, Árpi a Gixer 1000 kupa bajnoka volt akkor.

a_nagy_zabalas_010.jpg

Tibike én és a Harley. Ki is próbáltam, nagy élmény volt. Olyan mintha mozdonyt vezetnék két keréken.

bohem6.JPG

Itt az a poén, hogy Krisz mindig rockvillát mutat kinyújtott nyelvel, ha fényképezik. Na ezt "benézte". Ceske Budejovicében vagyunk a Rhinos Bohém túrán 2013.

bohemia2014_064.jpg

Ez egy elbaltázott selfie, menet közben, hazafelé az idei Bohém túráról.

brutale_048.jpg

A majdnem Brutale-m meg a Hornet , Cseszneknél. Üzletet nem kötöttünk, de elkísért minket egy darabon. Jól ment a srác, látszik a gumiján is, hogy nem volt kispályás.

crossrunner_004.jpg

Tavaly előtt tavasszal majdnem elcseréltem a Hornetet egy Crossrunner-re. De miután kipróbáltam, megköszöntem a lehetőséget és távoztam. Nem szerettem bele, nem igazán tetszett.

losonc_008.jpg

Kiscsaj magassarkú csizmában, mellette a faterja, Aggteleken. Eltologatta a vasat egy darabig, mire beparkolt, de mindenképpen respekt, hogy motorozik, és nem is valami fostalicskán.

kawasaki_z_1000_2014_011.jpg

Zoralll kifordítva a Citadellánál.

vasarnap_004.jpg

Meg a Bestia a Vörösmarty tér sarkán.

csakvar_005.jpg

Megyünk Csákvárra szalámiért. Az Intruderen a csajon nem volt se zokni, se kesztyű. Akkor egyszer voltak velünk. Laci is először jött, azóta viszont már jó sok kilométert mentünk együtt, és még milyen sokat fogunk!!!

karcher_002.jpg

Ez legalább 5 éves kép, a csaj a piros SV-vel úgy kezdte a túrát, hogy otthon rögtön letesztelte a bukógombát. Nem volt kidobott pénz. Attila a Dragstarral tövig koptatta a trepniket, de jött rendületlenül.

morgo_borda_004.jpg

Na nem bankrablásra készülünk, csak nagyon hideg volt. Berkenye.

esztergom_021.jpg

Megint Berkenye, de most jó idő van. Ha erre jártok, egyetek egy jót a Szent Anna fogadóban.

esztergom_005.jpg

Még egy elbaltázott szelfi, azt hiszem Rétságon. Viszont a banda benne van.

feri.jpg

Feri a Flying Mythos nyergében verhetetlen. Tervben van egy supermotós átépítés, na akkor fel kell kötnünk a gatyáinkat. Csak egyenesben tudjuk megfogni, onnan hiányzik már a lóerő. De a kanyarokban......

motoros_tura_055.jpg

Egy asztalt mindig elfoglalunk. És itt nyár volt, hidegben esőben még több a cucc. De eddig még nem volt gond.

motoros_tura_053.jpg

Az asztalnál mindig röhögés van. Még soha sem fordult elő, hogy ne vigyorognánk, pedig rengetegszer jönnek új idegen emberek, de a motorosok egy nyelvet beszélnek. Mi lenne ha még piálnánk is??

praga-jesolo_344.jpg

Ez egy olasz vendéglő cégére. Egy szénné égett új V Max. Kár érte, de legalább nem zúzták be.

selmecbanya_020.jpg

Egy igazi klasszikus, Yamaha SRV 250. Tökéletes Cafe Racer alap. Selmecbányára mentünk és utast is hozott, végül is abban maradtunk, hogy a Szent Annában találkozunk egy ebéd mellett. Így minket se tartott fel, meg Ő se hajtotta szét a vasat.

szlovakia_005.jpg

Gabi megmondja a tutit. Cb 1000 R-je van. Sajnos egy gerincműtét miatt egyelőre nem tud jönni velünk. Minden túra előtt templomba ment és imádkozott. Nem is volt baj sose ha velünk volt, talán van ebben valami?

selmecbanya_021.jpg

Zólyom szégyene a cigány telep. Azért ilyen már nincs nálunk. Ugye???

lillafured_038.jpg

Egy kis pihenő Lillafüredről hazafelé. Egyházasdengeleg.

motoros_tura_014.jpg

Istenmezeje 2008. Kicsit túlöltöztük magunkat, baromi meleg volt.

piros_003.jpg

Már névjegyünk is van. Az 58-as tisztelgés Marco Simoncelli előtt.

 

És most még ide teszek néhány vidám képet amit a netről szedtem le. Az első egy letölthető képernyővédő, nem is tudom hogy mehetett át a rostán. Valószínűleg a meós még nem látott CB 1000 R-t.

10098-honda-cb1000r-1366x768-motorcycle-wallpaper.jpg

Végül is nem rossz ez így sem, abszolút egyedi "építés".

easy_rider_oreg.jpg

Old Easy Rider. Hát ez se jött be, szegény Hopper már nem motorozik, Fonda viszont tök jól néz ki most is.

piros.jpg

Jövőre Ő is jönne velünk, de védőruha nélkül nem szabad motorozni. Viszont ezt eltakarni.......

danny-trejo.jpg

Danny is jöhet, de ha nem vesz fel sisakot, még megbírságolják. 

 

 Ennyi futotta az év első napjára, kicsit bizonytalan még a billentyűkezelésem.

Sziasztok: a Mágus

 

the_end.jpg

 

Szólj hozzá