2019. ápr 21.

Irány a "Vadnyugat".

írta: Misi Mágus
Irány a "Vadnyugat".

Honda CB 1000 R felkészítése.

Sziasztok.

img_5633_2.JPG

A fejlesztések nagy része itt látható. Plexi plusz plexi magasító. Tükör szélesítők. Kézprotektorok plusz vastagabb markolatok. Kormánykiemelők, (22 mm magas, 16 mm hátra). Telefontartó, lopásvédelemmel. Dupla USB töltő, és egy kis multi műszer, hőmérő-voltmérő-időóra.

img_5635_2_1.JPG

Visszakerült a gyári nappali menetfény, a bukógombák alá 5 mm-es szélesítő alátétek kerültek.

img_5631_2.JPG

Michelin ROAD 5-ös gumik, gyári kipufogó vissza (de feketére festve), plusz a saját tervezésű és készítésű hátsó csomagrögzítő konzol. Az ülést még tavaly télen átalakíttattam, a Balkán túrán jól muzsikált.

A fékolajak kicserélve, a motorolaj cserélve (gyári szűrő, Motul 10W40-es olaj, légszűrő tisztító szett), ez igazi "long life" szerviz lesz, mert most 6000 km-nél jóval többet fog menni a vas. A láncot petróleummal kimostam, teflonos sprayvel befújtam, most már csak a napi karbantartások lesznek. Jövő héten érkezik az új Yuasa akku, és akkor szerintem útra kész a vas. Azért kerültek vissza a gyári cuccok, mert nem akarok az osztrák és svájci zsernyákoknak fizetni. Nálunk is keményítenek már, de arrafelé régóta megy a szívatás. Pláne egy magyarral! 

img_5624_2.JPG

Már minden betermelve.

A ruházatot is frissítettem, beszereztem egy Alpinstars protektoringet, komoly mell és gerincvédővel. Vettem egy hátizsákot és egy comb táskát, ezek fogják elnyelni az útközben gyakran használt cuccokat. A Bruebecktől rendeltem egy varrásmentes alsógatyát, egy nyári zoknit, és egy "csoda" kesztyűt, amit az igazi kesztyű alá lehet felvenni, olyan vékony mint egy aláöltöző. Az a dolga, hogyha átázik a külső kesztyű, ez melegen tartja a kezet. Hidegben teszteltem, működik. A többi cucc a bevált régi lesz, csizma, kesztyű, dzseki, nadrág, sisak, aláöltözők, mind-mind bizonyított már.

Az már eldőlt, hogy egyedül megyek. Próbáltam társat találni, de nem sikerült. Aztán meg is ideologizáltam, hogy ez így a legjobb. Senkivel semmit nem kell megbeszélni, egyeztetni, minden pont úgy lesz ahogy én akarom. Ez egyszerre lesz önismereti túra, fizikai próbatétel, és nagyon komoly agymunka, hiszen minden országban meg kell oldanom a szállást, tankolást, kajálást, igazán jó nyelv ismeret nélkül. Kicsi német, kicsi angol, kicsi olasz, ezeket fogom keverni, aztán majd csak lesz valahogy. Igazán a francia és a portugál régiótól tartok, a többitől nem. Telepítettem fordító app-ot a telefonra, ha végkép elakadok bevetem majd.

Csinálom az edzéseket is, heti hat nap 20 perc szobabringa, és heti 2X egy óra konditerem. Schwartzenegger még nem vagyok, de a derékszíjat egy lyukkal beljebb tudom akasztani. Sőt, beleférek a bőr ruhámba is!!!! Szóval már van látszata az "önsanyargatásnak", pedig az étkezési szokásaimon nem változtattam. Elvileg rendben vagyok, tavasszal voltam egy "menedzser" kivizsgáláson, nem találtak semmi komolyat. Egy jóféle biztosítást még kell intéznem, mert a tavalyi Albániai "kaland" után elvesztettem a bizalmam az eddig használt Aegonban. JAVASLATOKAT SZÍVESEN FOGADOK!!

A nettó kilométer 7000 lesz, plusz a "fakultatív". Inkább 8000-el számolok. Bízom benne, hogy a hátsó gumi kitart, ez lesz az első Michelin szettem, majd írok róla tartós tesztet. Ma csináltam egy 100 km-es bekoptató karikát, tökéletesnek tűnik. A túra alatt nem írok, a Facebookon és az Instagramon fogok néha bejelentkezni. 

Start június 2.-án vasárnap. GO WEST!

Mindenkit hazavárnak, sziasztok: a Mágus.

 

Szólj hozzá

honda motorostúra cb 1000 r honda cb 1000 r