2020. jún 15.

BMW F 900 XR. Rapid randi.

írta: Misi Mágus
BMW F 900 XR. Rapid randi.

Nem mind arany..., de majdnem.

2020-ra a BMW mindent kijavított az S 1000 XR-en, ami nekem csípte a szemem. Műszakilag már eddig is rendben volt, de az oldaldobozok vaskeretei, a kipufogó, és a bandzsa fényszórók nem tetszettek. Most ezeket mind kicserélték, plusz megkapta az új TFT műszerfalat, gyakorlatilag elkészítették a Tökéletes Motorkerékpárt! Nos ez nem az, de ha valaki nem a 6-7 millás ársávban keresgél a BMW-nél, megtalálja ugyanezt a formát és szolgáltatásokat, a 4-5 milliós ársávban is, csak fele annyi hengerrel, és jóval kevesebb, de talán élhetőbb, 105 lóerővel, ez az F 900 XR.

bmw_f_900_xr.jpg

A színválaszték egyelőre három tagból áll, nekem ez tetszik legjobban.

Nagyon kíváncsivá tett a kis XR, mindenképpen ki akartam próbálni, de a Wallistól nem tudtam ...

Tovább Szólj hozzá

bmw motorozzvelem.blog.hu bmw f 900 xr bmw f 900 xr teszt

2020. jún 12.

Felöltöztetett a SHOX! Motorosruha tartós teszt indul.

írta: Misi Mágus
Felöltöztetett a SHOX! Motorosruha tartós teszt indul.

Difi Firenze 2 AX dzseki, és Difi Fiji esőruha.

A Shox motoros áruháztól tartós tesztre kaptam egy dzsekit és egy esőruhát. Ezeket én választottam ki, először a katalógusból, majd személyesen az Óbudai üzletházukban. Számomra fontos szempont volt, hogy ne hosszított túrakabát legyen, hanem olyan, ami jól néz ki egy csupasz motoron. A kinézeten kívül persze gyakorlati szempontokat is teljesítenie kell, ezek a következők:

1., vízálló önmagában

2., első hátsó szellőztetési lehetőségek

3., egész éves használhatóság, tavasztól őszig, hidegben is

4., derék biztosító pánt (akinek szaladt már fel a cipzár otthontól messze, az tudja miről van szó)

5., magas, puha nyakrész

Ezek alapján a bőrt kizártam, maradt a szövetkabát. Ha nem is mindenben, de a Difi Firenze 2 ...

Tovább Szólj hozzá

shox motorozzvelem.blog.hu shox motoros áruház difi firenze 2 ax dzseki difi fiji esőruha

2020. jún 11.

YAMAHA MT 03 2020 teszt. Az Aszfaltbetyár.

írta: Misi Mágus
YAMAHA MT 03 2020 teszt. Az Aszfaltbetyár.

Ha azt hiszed 1000 alatt nincs élet, tévedsz!

A Yamaha 1887-ben alakult, tehát nem ma kezdték az ipart. Csinálnak hangszereket, hifit, még tolószékeket is, de számunkra nem ez az érdekes. Motorokat 1955 óta gyártanak, és volt már jó pár legendás gépük, világbajnoki címük annyi van, mint égen a csillag. De valószínűleg nem az R1-ek, FJR-ek, és V-Max-ok tolják főként a cég szekerét, hanem a kis köbcentis motorok, mint például a 2020-as MT 03. 

mt_03.jpg

Új lámpa, fordított teleszkóp, az új 03-as is igazi MT lett.

Két henger, 321 köbcenti, 42 lóerő, mindennel feltöltve 168 kiló. Ez már önmagában is jó mókát ígér, de ezt még megfejelték egy remek futóművel, egy príma fékkel és egy ütős formatervvel. Mert bizony piszok jól néz ki az új modell, Ironman lámpaidommal, a tank ...

Tovább Szólj hozzá

mt 03 Yamaha motorzzvelem yamaha harmati yamaha mt 03 teszt motoros tesztek yamaha mt 03 2020