2014. jún 08.

Barátok közt, Szlovénia. Hazafelé.

Üdv Mindenkinek.

Reggel esett, mit esett, zuhogott az eső. Nincs mese, ma le kell tesztelnem az esőruhát. Lementünk reggelizni 8-kor, Izidor ma is kitett magáért, olyan terülj-terülj asztalkám várt ránk mint a mesében. A "fiatalok" már lent voltak. A 4 tojásos ham and eggs most sem maradhatott ki, de gyömbérre már nem volt szükségem, jó volt a juice is. Azt terveztük, hogy az eső  miatt Maribor felé megyünk haza a rövidebb úton. De mire befejeztük a lakomát csendesedett az eső, napot ugyan semerre nem láttunk, de a 69-es legyőzte a rövidebb utat. Összepakoltunk felmálháztunk, és mentünk fizetni. 85 euro volt fejenként a 2 éjszakai szállás, 2 reggeli, 2 vacsora, garázs, és a rengeteg pia, és kávé. Ez mindannyiunk szerint nagyon baráti ár volt, és a tulaj kedvessége és a motorosokhoz való viszonya is példás. Ha keresitek a neten : Pri Izidorju Muta. Csillagos 5-öst érdemel, mindenkinek jószívvel ajánlom! Németül jól beszél.

Nekivágtunk a hazaútnak esőruha nélkül, már csak csöpögött, ennyit a kordura is kibír. Újra átmentünk az osztrákokhoz, ráfordultunk a 69-esre, és hajrá. Elállt az eső, vizes volt az út, de így is fantasztikus élmény volt. Az egyik kanyarból egy forma 1-es autónak tűnő valami lőtt el szemből, amikor tankoltunk már jött is visszafelé, egy KTM X-BOW volt, nagy zsuga lehet egy ilyen. Beállt tankolni egy GT-2-es Carrerával egy 75 körüli Karli bácsi, ezt már sikerült lekapni. Mindez, vasárnap délelőtt egy osztrák hegy faluban, hmmm.....

szlovénia 099.jpg

Osztrák nyugger.

Húztunk tovább, Klagenfurt irányába, majd újra Szlovénia következett. Mindenfelé borfesztiválok voltak, sütögettek a tereken, meg húzták sramlit. Megálltunk egy kis pihenőre, ahol is Feri elővezette hogy Ő még gurigázna egy kicsit, menjünk vissza a sógorokhoz. Én már be voltam kódolva a hazamenésre, de 4-1 arányban alul maradtam. Na mi legyen??? Végül abban maradtunk, hogy ha én a saját fejem ellen inkább velük mennék, valószínű hogy végignyűgösködném az utat, az meg senkinek se lenne jó. Elbúcsúztunk, Ők elmentek az osztrákok felé, én meg húztam a Magyar határ felé. Nem volt nálam se gps, se térkép, de nem volt gond. Lendava felé kellett mennem, ott már ki volt írva, hogy Budimpesta. Elég vicces, de azért nem tudtak becsapni.

szlovénia 069.jpg

Ha gumi kell, csak itt!!!

Azért azt csak sikerült elkövetnem, hogy nem azt a határt találtam meg ahol kimentünk, hanem rögtön az autópályára jutottam. Na mindegy, ha már így alakult, az viszont nem volt vicces sehol egy k@rva kút ahol matricát lehetne venni. Valahol Nagykanizsa után van az első lehetőség tankolni meg plecsnit venni. Az viszont meglepett hogy van külön motorra való, jóval olcsóbban mint az autó. Ez egy előnyös megkülönböztetés. A pályán nem sok izgalom volt, Siófoktól nőtt meg a forgalom, de Érd környékén érdekes fekete felhő alá értem. Először csak az aszfalt volt vizes, bíztam a szerencsémben, de most nem jött be. Szó szerint egy vízfalba futottam bele, látótávolság nulla, és még az "ablaktörlőm" se működött. Ja és ugye az index se arra villogott hátul mint elől. Vészvillogó, leállósáv, híd, megállás. Eddig jó, semmi gond, a táskákra felhúztam az esőhuzatot, az esőruhát már nem vettem fel, úgyis késő volt. Egyébként a TCX csukám meg a cordura ruhám nem ázott át, úgyhogy nem volt dráma. Pest felé már világosodott, úgyhogy nekivágtam, és tényleg néhány perc alatt kiértem a felhő alól.

szlovénia 096.jpg

Bled. Motoros Paradicsom

Átküzdöttem magam Budapesten, rákanyarodtam az M3-asra, onnan az M2-re és már otthon is voltam. 17.30-kor csaptam ki a sztendert a garázs előtt. 1500 kilométert mentem a három nap alatt, életem eddigi legjobb túrája volt, nagyon szép környezetben, nagyon jó utakon gurultam BARÁTOK KÖZT!!!! A fiúk éjfél körül küldték az emeséket, hogy mindenki hazaért, húúú az már egy kicsit sok lett volna nekem. Ja és ez volt az első szemüveges túrám.

szlovénia 001.jpg

Hazaértem.

A Bestia nagyon jól vizsgázott, persze ez se karosszék, de az ülés nagyon jól bevált, a kormány alá tettem 1.5 cm magasítókat, a Givi táskák is jól tették a dolgukat, és hát ugye a Szerelem!!!! Két hét múlva megyek a Rhinósokkal Zakopanéba, az is jó bulinak ígérkezik. Műszaki probléma: zéro.

Itt a vége, mindenkinek ilyen utakat, és ilyen társaságot kívánok, és jó hosszú nyarat!!!!!!!!!!

Sziasztok: a Mágus.

szlovénia 060.jpg

KÖSZI SRÁCOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

motoros motor honda motorostúra motorozás motorosok Muta motorozzvelem.blog.hu