2015. dec 27.

Visszatekintés 2015.

írta: Misi Mágus
Visszatekintés 2015.

Mozgalmas év volt.

Sziasztok.

2015-ben sok minden történt, csupa izgalmas, érdekes esemény volt. Megcsináltam sok mindent, ami tervben volt de valahogy mindig kimaradt, és történtek előre nem látható dolgok is. Szerencsére a jóból sokkal több jutott mint a rosszból. A teljesség igénye nélkül: voltunk újra Safetyn, elkészült a logónk, pár fejlesztés a Bestián a túraképesség javítására, Aggtelek háromszor, Zakopane a Rhinoval, Euroring(leér a lábtartó), Oli balesete, Glockner, leghosszabb nap nyeregben, legmagasabb pont motorral, Conti gumik, Ádám balesete, motoroztam a lányommal, Tomi balesete, Tomi új motorja, két Kawa teszt, Bestia eladása, Versys megvétele, elnökké avattak. Rengeteget mentem, rengeteget fotóztam, rengeteget nevettem. De ezt inkább többes számban mondom, hiszen a legtöbbször ott volt a T5 is! FOREVER TÖKÖS ÖTÖS!!!!!

Pár kép ami nem került adásba:

bolg23.jpg

Esti CB teszt.

blog01.jpg

Ketten Lacival.

blog03.jpg

"SMS nyak."

blog04.jpg

Végre-végre leért!!!!

blog05.jpg

Vitorlázó repültem is!!! NAGGYON DURVA!!!!!!

blog07.jpg

 

A paparazzik mindenhol ott vannak!

blog09.jpg

15 ilyet csinált a holland nyugger. 

blog11.jpg

Volt eső is bőven. Tele volt a buszmegálló Zabaron.

blog12.jpg

Egy régi szerelem, MV Agusta Brutale 910. Fiinom falat!

blog10.jpg

"BASZKÍÍÍ"

blog13.jpg

Laci és a CB.

blog18.jpg

Kicsi lányom, egyem a szívét!!!!!

blog14.jpg

Tomi szomorú!!!

blog15.jpg

Tomi örül!!!

blog20.jpg

Glockner előtt 15 órával még így nézett ki a Kati!!!

blog16.jpg

Mikor a fotóst fotózzák.

blog21.jpg

Olyan mint a meki, csak rántott húsból van minden. Tuti!!!

blog19.jpg

A pólónak nagy respektje volt.

blog22.jpg

Itatás valahol fent.

blog08.jpg

Azért ez nem semmi.

A fiúk novemberben megválasztottak a T5 elnökének, Mister President lettem. Sajnos nem jár vele lóvé, de azért nagyon jól esett!!! Köszönöm barátaim. Sose legyen rosszabb évem, miden jó ha jó a vége, sziasztok: a Mágus.

Motorozásban Gazdag Boldog Új Évet kívánok MINDENKINEK!!!!!

t5_ferinel.JPG

Az elnöki avató "bankett"!!!!!

 

 

 

Szólj hozzá

motoros honda motorostúra motorozás balesetek motorosok kawasaki cb 1000 r MV AGUSTA Safety Hungary Rhinotours versys 1000