2018. már 16.

Friss hír: kezdődik a szezon!!!

írta: Misi Mágus
Friss hír: kezdődik a szezon!!!

elvileg...

 

Március közepe van, vagyis végre itt a tavasz. Mondjuk, ha kinézek az ablakon, vagy megnézem az időjárás jelentést, ez nem nagyon látszik. És az igazi ítéletidő mégcsak most jön!!!! Nem tudom ki a felelős ezért (talán General Winter), de elmehetne a picsába!!!! MOTOROZNI AKAROK!!!!!

Valami azért csak összejött már, február végén megcsináltam a szokásos Safety fedett pályás ismétlőt, Ferivel és Olival. Feri és a Continental révén már komálósak vagyunk, barátibb árat számoltak. Jó volt nagyon, pedig 28.-án mocskos hideg volt, a fedett csarnokban volt 2-3 fok!! Az első kör után levettem a szemüveget, mert vadul párásodott. Most mentem először az "új" 500-as kéthengeressel, sokkal melósabb volt, mint a Hornet anno. 

img_2745.JPG

A végére puszi haverok voltunk.

Nagyon hasznos egy ilyen gyakorló a szezon előtt, persze tudunk már mindent, csak fél év alatt megkopik a tudomány. Új dolog nem volt az eddigi évekhez képest, talán csak az, hogy az ebéd egyre finomabb!!!  Forgott a kamera is, érdekes volt visszanézni a filmet, a tv-ben sokkal egyszerűbbnek látszik, mint a valóságban.

img_2754.JPG

Egyébként gokart pálya. www.youtube.com/watch?v=cfLJEyFHB1s

Éshát vasárnap megtört a jég, szép idő volt, megejtettem az idei első gurulást! Az új kipufogót még nem hallottam menet közben, hát mit mondjak: betyáros!!!!! Meg kell szereznem a db killereket, mert hosszú úton fárasztó lehet. De most élveztem minden métert, amit kiordított magából. Na ez így hallható!  Az utak még nagyon dzsuvásak, kell legalább egy hónap mire tapadósabb lesz az aszfalt, de rengeteg motorossal találkoztam!

img_2789.JPG

Tankoltam is.

Egy nógrádi kanyart csináltam bő 100 kilométer jött össze. Dunakeszi-Berkenye-Rétság-Bánki tó-Alsópetény-Dunakeszi. A régi 2-en mentem-jöttem -szerencsére- , mert hazafelé jutott csak eszembe, hogy nincs Pest megyei matricám, a motorra nem vettem még. (Nem azért, de bekaphatják az összes f@szomat, ez igazán szemét lehúzás, kb olyan mint a baleseti adó!!! Kanyhallók!!!!!!!!!)

De Generel Winter akárhogy is erősködik, akkor is vége, jön a tavasz, jön a nyár. És már erősen tervezem az idei szezont, lesz pár komolyabb menet is. Május 1-i hosszú hétvégén a T5-el tolunk Aggtelek-Tatralomnicot. Június második felében megyek Albániába. Július második felében meg a Naked Brigád megy tiroli hágó vadászatra. Ezek a biztos pontok, pedig még el se kezdődött a szezon. Szóval kopni fog a gumi az idén is!

img_2791.JPG

Bánki tó.

Tesztek is lesznek, ami biztos pont az az MV Agusta és a Kawasaki. Tárgyalásban vagyok a Suzukival is, tőlük is összejöhet valami. A Benelli lazán lepattintott, a Honda Wilker azt írta, hogy egyelőre nincs tesztmotorjuk (nagyon szeretném az X-ADV-t és az új CB 1000 R-t), a Triumph nem is válaszolt, de a BMW-től kinézhet valami. A héten elkészült az átalakított ülésem, majd meglátom kényelmesebb-e, arról is beszámolok.

 Sziasztok, Mindenkit hazavárnak: a Mágus.

 

 

Szólj hozzá

motoros motorozás CB 1000 R