2016. aug 15.

"you are my destiny" TE VAGY A VÉGZETEM!!! HONDA CB 1000 R

írta: Misi Mágus
"you are my destiny"    TE VAGY A VÉGZETEM!!! HONDA CB 1000 R

Bestia 2. A motor, amit SOHA nem adok el!

Halihó Mindenkinek!

"Soha se mond hogy soha", de talán most az egyszer mondom. Ő az enyém, csak az enyém, hozzám tartozik, marad örökre!! Kétszer vettem át 0 kilométeres motort. Az elsőt, egy MZ 250 TS-t 1976-ban a Corvin áruházban, a másodikat egy 600-as Hornetet 2011-ben a Honda Dream-ben. De ez most más volt.

Mintha mondjuk a kedvenc szabód adná oda a méretre készült kabátot, de ez az utolsó, többet nem dolgozik, befejezte vége, de a tiédet még megcsinálta utolsónak. Természetesen tökéletesen passzol, minden paraméterében igazodik hozzád, és nagyon meg kell becsülni, mert nem lesz több belőle.

Na valami ilyesmit éreztem mikor átvettem a a motort a Wilkernél. Szabóm ugyan nincs aki nekem csinálta volna az utolsó művét, de azt az infót kaptam, hogy nincs több CB az országban, hozzám került az utolsó új példány. Európában biztos van még pár, találtam is a mobilén, de itthon ez volt az utolsó. Befejezték a gyártást, az euro 4 áldozata lett. Molyoltam rajta egy darabig, de hálistennek jól döntöttem. Sikerült belealkudni pár fontos dolgot az árba, és László Tibor állta a szavát, minden úgy volt ahogy megállapodtunk. Megkaptam a gyári emelőt, a bukógomba szettet felszerelve, a tanktáska rögzítő gyűrűjét, és a gyári CB 1000 R molinót.(ezt az ezres szervizig leszedik a plafonról)) A papírok elkészültek időre, az átadáskor kaptam elsősegély csomagot, és naná hogy elmondattam mindent a motorról. Minden flottul ment, bravó Wilker, köszönöm!!!

2016_augusztus_069.jpg

Itt már az enyém.

2016_augusztus_059.jpg

A tartós teszt innen indul.

Laci vitt el a paripáért, csinált vagy 100 fényképet az átvételről, de mindegyiken vigyorgok mint a vadalma.

2016_augusztus_064.jpg

Megyünk haza!!

Mikor hazaértem, pont azt éreztem, hogy hazaértem, otthon vagyok. Mármint a motorral is. Nincs miről beszélni, egyszerűen ezt a vasat nekem készítették. Tökéletesen összeillünk, mint borsó meg a héja, ez vagyok én, ez az ÉN MOTOROM!!! Csináltam már pár hülyeséget életemben, de az egyik amit nagyon bánok, hogy eladtam a Bestiát. Viszont most tiszta lappal indulunk, és ez a színösszeállítás sokkal jobban tetszik mint a tiszta piros. Kicsit megkésve, de ez csodálatos ajándék az 58.-ra!!!!

Az első út természetesen Aggtelekre vezetett, becsületes bejáratós üzemmódban. De azt azonnal éreztem, hogy megint huligán motorom van! 5000 volt a max fordulatszám, de a Ceredi szerpentinen nagyon éltünk. Sikerült elcsalni Gabi barátomat is, az Ő motorja a legelsők közül való. Sokat nem változtattak, a helyzetjelző lett más és az enyémen már kónuszos kormány van, ennyi. Végül is a tökéletesen nincs mit javítani.

2016_augusztus_041.jpg

2016_augusztus_046.jpg

A régiről megmaradt a rövid rendszámtartó, naná hogy felkerült.

Ezen a hétvégén egy Tardos fért bele, most járok 700 kilométernél, még 300 az olajcseréig, aztán hadd szóljon.

2016_augusztus_025.jpg

A tökéletes rövid kanyar.

Szereltem rá egy 12v csatlakozót, de nem a kormányra tettem, hanem saját készítésű konzolra, itt jó helyen van.

2016_augusztus_030.jpg

 

No itt tartunk most, nagy a boldogság. Lenyugodtam, érzem hogy "hazaértem", nem kell tovább keresni. Most egy igazi tartós tesz kezdődik Bestia 2-vel 0 kilométertől. Ha egy nagyon vigyorgó motorost láttok szembe jönni, na az én leszek.

Sziasztok, sok jó gurigát még az idén: a Mágus.

s10c0001.JPG

Nézd a sebességet!!! 

 

 

Szólj hozzá

motoros motor honda motorozás cb 1000 r