2015. okt 10.

Őszi gurulások. Conti Sport Attack 2 teszt indul.

írta: Misi Mágus
Őszi gurulások. Conti Sport Attack 2 teszt indul.

2015 az esések éve.

Sziasztok.

Az öregek azt mondják kemény telünk lesz! Talán tévednek...                                                                          

Sajnos nem sok időm volt motorozni az ősszel, de azért pár gurulás belefért. Még a lányomat is megmotoroztattam! Leszaladtunk Tardosra Tibikével és Lacival egy jó kis kemencés ebédre, és jött a velünk Mónika is. Tetszett neki nagyon, azt mondta "a motorozás olyan rosszfiús!" De persze a legjobb értelemben. Jönni akar még máskor is. Nem valami kényelmes a Bestia hátul, de nem panaszkodott. A Harley-re is felült egy fotó erejéig.

img_1267.JPG

Szeptemberben kaptam tesztre egy garnitúra Conti Sport Attack 2 gumit a Continental Hungaria KFT-től. A Bridgestone 023 GT gumikban 6500 km van, és úgy csúszik, hogy vizes úton gyakorlatilag használhatatlan.(lásd:Grossglockner Hardcore) Szóval minden túra, gumi teszt is egyben, eddig nagyon jól teljesít!!

img_1162.JPG

A majrécsík egy nap után. Tapad mint a légypapír!

Természetesen toltunk egy Aggteleket is, mégpedig nagy létszámmal, 8 motorral mentünk, és nem is jött mindenki aki ígérte. Két csoportra osztottuk a bandát, csináltunk egy gyors meg egy lassú brigádot. Laci vitte a gyorsakat, Tomit az XX-el, Karcsit a VFR-el, és velük ment Ádám is egy bordó CB 1000 R-el. Én pedig a "lassú" brancsot vittem, Jani jött egy Aprilia Manával, Józsi az Mt 09-el, Lali zárt az SV-vel. Egyébként ha mindenki jött volna, 15-en lettünk volna. A szokásos Dunakeszi Meki elől indultunk. Az első találkozás a Salgótarjáni Shell kúton volt, 5 perc volt a két csoport között. Aztán jött a Ceredi rész(YESSSS!!!!), de még a Zabari elágazás előtt  Karcsi áll az út szélén és integet vadul! Megállok, és látom ám hogy Ádám motorja a dinnyeföldön szinyel, Ő meg éppen mászik fel az útra! JÓLVAGY BASZKI??? Hál istennek semmi baja nem lett, puhára esett. Sáros lett a ruhája, ennyi. Nézzük a technikát! Bal tükör off, tank behorpadt kicsit, váltókar elgörbült kicsit, bal idom eltörött. Kicsit. Szép lassan mindenki befutott, Laci meg Tomi visszajött, Jani és Józsi meg utolért minket. Ha nem vagyunk ennyien lehet, hogy ott marad a vas, legalább 3-4 méter magas sáros partoldalon kellett felvonszolni, kiba nehéz volt, de sikerült. Szerencsére sem olaj sem hűtőfolyadék, sem benzin nem folyt a paripából, pöcc-röff indult. Működtek a fékek, és a futómű is sértetlennek látszott. Mi történt?? Semmi extra, egyszerűen túl gyorsan ment be a kanyarba, és belefékezett elsőfékkel, az felállította és leesett az útról. De minden szerencsésen alakult, Ő nem sérült meg, a motor használható maradt, ki tudtuk szedni a dinnyésből, és bónuszként van casco-ja. Így kell ezt csinálni kérem!!! Ilyenkor a legjobb azonnal visszaülni, mi sem hagytuk tépelődni, indultunk tovább, hiszen még csak félúton voltunk. De mostmár velünk "lassúakkal" maradt, és Aggtelekig nem volt semmi baj.

img_1229.JPG

A két tesó. Csak a hátsó bunyózott egy kicsit!

img_1225.JPG

Szép csapat!!!

Ebéd közben Jani mondta hogy az Aprilia Mana egy igazi fostalicska(örökölte, sajnos), a futóműve vetekszik egy Riga futóművével. Már bánta hogy nem a jó kis Monster 1000-el jött, amivel pályáztunk az Euroringen. Azt hitte jó móka lesz a Mana, de inkább egy rossz vicc! Nem néz ki szarul a vas, gurultam egy kicsit a parkolóban és egyetértek Janival, ez nem ide való. Legközelebb a Ducatival jön. Ádám azt mondta nem érez  bajt a Hondán, szerencsére semmi komoly nem sérült meg.(már készül) Egyébként gyönyörű időnk volt végig, Karcsi csinált videót is visszafelé, de 16 giga lett full HD-ban, valahogy meg kéne vágni, dolgozom rajta. Hazafelé Ózdon találkoztunk a Hornet klubbal a kúton, ennyi Hondát rég láttam egyszerre. Hazáig minden rendben ment, jó és kalandos túra volt. A Conti gumik 5* plus jegyet kaptak, egyelőre tökéletes.

img_1237.JPG

A Hornet klub Ózdon.

Múlt hétvégén gyönyörű idő volt, a szombat délutánom szabad lett, gurulni kéne! Körbe szóltam a fiúknak ki ér rá, Tomi volt az egyetlen, megdumáltuk hogy átjön és gurítunk egy Esztergom-Visegrád-Szentendre karikát. 13 órát beszéltünk meg. Tomit nem a pontosságáért szeretjük(már javul esküszöm), de fél kettőkor már kicsit pipa voltam. Aztán jött az üzenet: "ne várj elütöttek"!!!! Ó A PICSÁBA!!!! (Az idén ez már a második, a pályanap reggelén Oli küldött egy ugyanilyet.) Azonnal hívtam, "mi van veled Tesó"???? Hááát itt most rosszabb volt a helyzet, eltörött a bal csuklója, várta a mentőt. Motorozás off, kinek lenne kedve ezután elindulni? Viberen tartottuk a kapcsolatot, persze a komplett T5-el!!! Na hogy rövidre fogjam, hétfőn operálták meg, az egész hétvége ráment a vizsgálatokra, de már jól van, és keresi az új XX-et, mert a régi sajnos totálkáros lett.

img_1365.JPG

XX OFF. 

Egyébként ugyanúgy ütötték el mint Olivért, ment egyenesen és a szemből jövő elé fordult!!! Hogy lehet egy ekkora bálnát nem észrevenni???? Szombaton egyébként olyan szarul éreztem magam- mégiscsak én hívtam motorozni-, hogy be kellett b@sznom rendesen! De a fő, hogy már jól van, ez a legfontosabb!!!!

Ez az év az esések éve! Olinak kettő, Tominak is ez a második, Jani is közel került az anyaföldhöz a nyáron és Ádám is megjárta a dinnyést. Bízom benne, hogy ennyi elég volt, még megyünk az idén, nem kell több balhé!!!! De nézzük a jó oldalát is, szerencsére senki sem sérült meg komolyabban, inkább a technika szenvedett kárt. Az se öröm, de mégiscsak jobb a szervizbe menni látogatóba mint a kórházba!

Ezek az ősz történései eddig, biztos jövök még a tél előtt.                                                                                               Vigyázzatok a szembejövő vakokkal, szép hosszú őszt kívánok: a Mágus.

 

 

Szólj hozzá

motoros motorostúra balesetek motorosok conti sport attack 2