2017. feb 19.

Nyári túraterv. Szlovákia, Lengyelország, Csehország, Ausztria.

Társkeresés.

Sziasztok.

Na ezt is meg kell élnem, társat(társakat) keresek a blogon egy túrához. Ezt a gurulást Zolikával terveztem, de az élet közbeszólt. Nem tud jönni, sőt valószínűleg még a motorját is el kell adni. Brutális!!!!!!

Megpendítettem a T 5-nek is, de senki nem tud ennyi napra megszabadulni. Talán egy három napos Szlovéniát tudunk nyomni, de még ez se biztos. Nehéz idők jönnek....

Szóval ez egy ötnapos gurulás, ahol azért fontos szerepe van a kulináris élvezeteknek is. Nem tervezek hosszú lehetetlen napokat, és nem tervezek street illegál tempót sem. Tavaly nagyon tetszett az a tempó amit Zolika diktált. Reggeli-ebéd-vacsora, két óránként pisiszünet. A két szállás ahol már jártam, árban és színvonalban is tökéletes, a többi helyen még nézelődöm, biztos lesz megfelelő. A költségekről: itt nincs túravezetői díj, mindenki fizeti a maga részét, szállás, kaja, pia, benzin, stb. Időpont: június második fele-vége, öt nap. Ez a legvalószínűbb eső mentes időszak arrafelé.

1. nap

Találkozás a Dunakeszi Meki parkolójában 8-kor, indulás fél 9-kor. Parassapuszta, Selmecbánya, Beszterce, Zakopane.

Ebédelni Beszterce felett fogunk egy bejáratott "T5 Motorest"-ben!​ Este séta a Zakopanei főutcán, lehet venni füstölt sajtot. (nem nagy szám) Vacsora valamelyik karcma-ban. A reggeli a Bellamontéban viszont csillagos 5-ös, mínusz a kávé.
2. nap
Elgurulunk Bielsko Biala-ba. Ott a Fiat gyár. Aztán Olmutz-ig hasítunk, nem jártam még ott, de a feleségem igen. Azt mondja szép. Na ott kell még valami jó szállást keresni, és este felderíteni a várost. Vacsora valahol.

3. nap.
Prága. Hamar ott leszünk, de nem baj, lesz mit megnézni. Imádom Prágát! Itt nem lesz gond a kajával, rengeteg lehetőség van. Ja, Prágában kötelező sört inni, és kár is lenne kihagyni a csapolt Gambrinust!!!
A reggeli a Piramid-ban szintén szuper. A kávé is!!!!!
4. nap.
Legurulunk Cesky Krumlov-ba, egyszer látni kell, másodikra lehet unalmas lesz. Majd meglátom. Aztán tovább a sógorokhoz, szállás Donau-izében. Ez a nap még azért erősen tervezés alatt van, az útvonal is és a végcél is változhat. A sógoroknál nincs tapasztalatom, szállás ügyben még nyomozok. De a napi táv kb ennyi lesz.
5. nap.
Ez a legképlékenyebb nap. Ebéd talán Bozsokon a Határmenti Fogadóban. Tesztelve, "baró" minősítést kapott. De Ausztriából akár Szlovákián keresztül is hazajöhetünk, ez a nap még tervezés alatt van.
Kanyarokban és látnivalókban nem lesz hiány. A kaja és a pia szintén nem fog gondot okozni. Saját magamat elviselhető palinak tartom. A maximális létszám 4-6 motor, ez még kezelhető számomra. A "nagyok" úgy csinálják, hogy vagy egyágyas szoba drágábban, vagy kétágyasban egy idegennel. Én a Rhinóval mindig a kétágyast választottam, és csak jó tapasztalatom volt, minden szobatársam jó fej volt.
Egyelőre ennyi, ha valakit érdekel a túra vagy írjon kommentet, vagy mailt.  ekenzo03@gmail.com
Üdv Mindenkinek: a Mágus.