2017. feb 05.

50 éve két keréken.

írta: Misi Mágus
50 éve két keréken.

Sziasztok.

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem a tököm is lefagy ebben a farkasordító hidegben. Ez a tartós fagy csak arra jó, hogy (talán) kipusztulnak a meztelen csigák. B 2 a garázsban várja a tavaszt, a hétvégén legalább beindítottam és teljesen bemelegítettem. Nem sok, de több a semminél, valamilyen szinten ez is motorozás volt. Hozzájutottam a 2017-es Louis katalógushoz, már legalább négyszer "kiolvastam". De még mindig találok benne nélkülözhetetlen dolgokat! Ki kéne menni....

 Addig is, hogy valami motorozáshoz köthetőt csináljak, előástam pár régi képet. Az első még nem motorizált, de azért kétkerekű!

1964. Igazi letisztult vas, még fék sincs rajta.

img_0004.jpg

1973. Ami nem nélkülözhetetlen az ment a levesbe.

riga.jpg

 1977. Ez már rendesen meg van pimpelve. A cuccot a Különben Dühbe Jövünk inspirálta.

img_0028.jpg

1987. Ez itt a Mike motorja, nekem éppen nem volt. 

jimy-misi.jpg

1997. Ez is több mint a semmi, de nem sokkal. Kicsi lányom ezen tanult meg motorozni.

img_0041.jpg

2007. Az első Honda. Indulás a Citadelláról.

citadella_020.jpg

 2017???

img_3944.JPG

 

De mindjárt kezdődik a SZEZON tele meglepetésekkel. Üdv Mindenkinek, sziasztok: a Mágus.

 

És itt van egy két jópofaság a netről, amíg ki nem süt a nap:

Thai csajok lazába nyomják...

thai.jpg

 Egy ütős CB 1000 R Scrambler építés!!!

cb_scambler.jpg

Bruce így motorozik.bruce_willis_2357425.jpg

Helló, Kitty!!!

cb_1000_japan.jpg

Cafe Racer Best!

chappell-customs.jpg

Patkány Gold Wing.

goldwing_rat.jpg

Marco emlékére.

honda-cb1100tr-concept-marco-simoncelli-tribute.jpg

Monica Belucci.  Óóó baszki.... Mi lehet alatta???

monica.jpg

Rambo télen is pólóban motorozik.

motom-rambo-8.jpg

És a LEGNAGYOBB KIRÁLY!!!!!!

ms_14_neu_gross.jpg

JOBBULÁST SCHUMI!!!!!!!

Szólj hozzá

motoros honda motorozás