2016. már 22.

Egy tökéletes nap.

írta: Misi Mágus
Egy tökéletes nap.

AMTS, ahogy én láttam.


Sziasztok.

Szombaton minden jól sikerült, bár minden nap ilyen lenne!!! Napsütés, barátok, motorozás, szórakozás...

Pénteken eldöntöttem, hogy szombat délelőtt kimegyek a motorkiállításra. Egyrészt régen voltam már, másrészt ott várt rám a gyári Kawasaki hengerzsák, harmadrészt kíváncsi voltam az idei felhozatalra. (jó volt a felhozatal, mindkét téren) Feldobtam a labdát a T5-nek, de senki nem gerjedt rá a korai indulásra. Na jó, akkor megyek egyedül.

Szombat reggel viszont Oli keresett, hogy hogy tervezem, mivel mennék, meg mikor. Autóval készültem, gondoltam ha veszek valamit könnyű lesz hazahozni, meg amúgy is hideg van. De (szerencsére) Oli motorral akart menni, amit azzal indokolt, hogy motorral könnyen túljutunk a dugókon, és a parkolás is könnyebb lesz. Ja és süt a nap!!!! Felhúztam a redőnyöket és tényleg, pofán vágott a napsütés, a kocsi le volt deresedve, de már olvadozott. Máris meg voltam győzve, MA MOTOROZÁS LESZ!!!! Megbeszéltük, hogy a Róberton találkozunk 9-kor, hajrá!!!

Nem öltöztem túl magam, Spidi farmer, TCX cipő, Spyke dzseki. Csizmában meg téli cuccban nem túl szórakoztató pár órát sétálni, legfeljebb kicsit didergek a motoron. 8.35-kor nyitom a kaput, éppen nyílik a szemközti is, Árpi is indul. Hova-hova, kérdi? Megyek az AMTS-re, válaszolom. Nem kell egy VIP zsuga? Dehogynem, hogyne kéne!! Na várj egy kicsit, mondja, és felhívja Ákost akivel (halkan megjegyzem), tavaly bajnokok lettek  az A/6-os rallye kategóriában. Van jegy, de el kell menni érte, pár perc az egész. Ajjaj, nézem az órát(ugye sosem kések), de annyira rendes dolog volt, hogy még intézkedett is, gondoltam Oli csak megvár!! Tényleg pár perc volt, mikor megkaptam a jegyet jött egy kérdés is: "egy elég?" BASZKI, ha már így alakult, kettőt kérek!!! Elindultam a városba, jajj nagyon jó volt végre motorozni!!!! 3 percet késtem, Oli épp kezdett aggódni(Ő se késik soha), de mikor elővettem a két jegyet, leesett az álla!!! Vigyorogtunk mint két vadalma, ez a nap jól kezdődik!!!

Az biztos hogy jó ötlet volt a motor, a Vidám Parknál már kezdett beállni a Hungária, mindenki a kiállításra ment. Mi viszont SZABÁLYOSAN elmehettünk az álló kocsik között, negyed óra alatt oda is értünk. Mindenképpen bent akartunk parkolni.  A főbejárat után fordulok be a kapun, mikor a parkolós faszi mondja, hogy motorral ingyenes, menjünk csak egyenesen, a csarnok mellé álljunk, ott még az esőtől is védve lesz. Mondtam hogy tökéletes nap, ingyen jegy, ingyen parkolás, mi jöhet még??? 

 

img_2114.JPG

VIP parkoló, mert korán érkeztünk.

Gyakorlatilag az egyik bejárat mellé álltunk, lecsipogtuk a jegyeket és már bent is voltunk. A G csarnokot kerestük, hiszen ott voltak a motorok. Persze hogy az volt legközelebb(mondom, tökéletes nap), már nagy élet volt bent. Körbenéztünk, hogy felmérjük a terepet, aztán szisztematikusan elindultunk. Össze-vissza. Megkerestük a Kawasakit, de Szilárd éppen foglalt volt. Mellettük a Honda legújabb sztárja volt dobogóra téve.

img_2096.JPG

Szép!!! A motor is...

Megyünk tovább, valaki rámköszön a Yamaha standról, Csató Feri az a Zakartól. Dumálunk egy kicsit, majd megint rámköszön valaki, Karvaly Ottó az aki inasom volt vagy 25 évvel ezelőtt, most a nagy ember a Yamahánál.(nagyon nagy) Rákérdeztem az MT 10-re, de még várni kell rá, viszont lehet összejön egy-két Yamaha teszt az idén! Úgy legyen.

img_2100.JPG

Örök klasszikus. Lehet, hogy az idén lesz teszt???

Találkoztam a füldugós szponzorommal, Oli vett is szett Alpine Motosafe-et. Láttuk az új KTM 1290 Duke GT-t, rogyásig extrázva.

img_2107.JPG

Nagyon Hardcore!!

img_2092.JPG

Hamilton féle MV, Bódis kipuval!!!

A valahogy odasodródtunk a SHOEI standjához. Tavaly cseréltem a Pinlockot a pleximen, azóta nem működött jól a záró mechanika. Kérdezem a srácot a pultban meg tudják-e vizsgálni. Persze, csak ott kell hagynom egy fél órára. Ok, nem gond, könnyebb lesz a séta. Összefutottam a Rhinósokkal is, ott volt Szilárd is, váltottunk pár szót aztán  együtt  mentünk vissza a Kawa placcra. Megkaptam a hengerzsákot, ittam egy kávét és mentünk tovább. Minden körben láttunk újdonságot, lehet, hogy még este 6-kor is találtam volna új dolgokat. Vettünk mindketten egy pár spéci Brubeck motoros zoknit, az eladó lányokon csak aláöltöző volt!!! A lányok egyébként nagyon szépek voltak, nagyon kedvesek voltak, és páran fáztak is!!!

img_2103.JPG

Ha nyugger leszek, ilyet veszek!!!

img_2105.JPG

Városi futkosónak ezt...

img_2095.JPG

...vagy ezt.

Visszasétáltunk a sisakomért, megcsinálták(valami pöcök nem volt a helyén) ingyen, és még Shoei-s ajándékot is kaptam!!! Nagyon jóóó!!!!Mondtam már hogy jó ez a nap???                                                                   Tulajdonképpen a motoros részt láttuk oda-vissza, mi lenne ha motoroznánk egyet??? A parkolóban láttunk még egy-két érdekességet, megörökítettem és tűztünk.

img_2116.JPG

Pin-up lányok.

Délután mindkettőnknek volt dolga, de egy gyors kaja és egy gyors csapatás belefért. Toltunk egy Szentendre-Lepence oda-visszát, nagyon fain volt!!!! Beüzemeltem a kamerát is, működik, de még tanulnom kell a használatát. Fent néhol 7 fok volt, de egyáltalán nem fáztam, nagyon jó a Versys szélvédelme.

Fél 4-kor csaptam ki a sztendert otthon, nagyon fasza program volt ez a nap. Csak pozitív élményeim voltak, ingyen jegy, ingyen parkolás, ajándékok, TUTI VOLT MINDEN!!!!!!

 

Sok ilyen napot szeretnék az idén, és ezt kívánom Mindenkinek: a Mágus.

 

img_2122.JPG

"nyolc henger, majd szétvet az erő"

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

motoros motor honda motorostúra motorozás motorosok kawasaki DUCATI versys 1000 bmw s 1000 xr