2015. nov 07.

Conti Sport Attack 2 teszt

írta: Misi Mágus
Conti Sport Attack 2 teszt

Az első 1000.

Sziasztok.

Elvitték a Bestiát!!! Egyből, azonnal, nem lacafacázott a srác. Hozott egy barátot magával, gondolták ketten majd csak találnak hibákat. Háát, nem találtak semmit amiért alkudni lehetett volna, sőt vadiúj szuper gumik vannak a motoron, ami méginkább megfogta őket!!! 

1000 km-t futottak a tesztgumik rajta, erről az első 1000-ről csak jót mondhatok. Szeptember-október hónapokban futották le ezt a távot, szóval igazi nagy meleg már nem volt. A tapadással nagyon elégedett vagyok, soha semmilyen körülmények között nem csúszott meg. Egyszer a lányommal a hátam mögött akkorát fordultam, hogy leért a kipufogó alja! Ez a manőver egy szar gumival sokba kerülhetett volna. A Contik viszont jól tartották a motort, nagyon tapadnak. A nedves teszt kimaradt, de ezért nem vagyok túl bánatos. A nagyon hosszú, nagyívű(nagysebességű) kanyarokban sem éreztem bizonytalanságot, gyakorlatilag könyékig dönthető a bringa! 5+

Kopásról nem nagyon tudok beszámolni, a hátsó gumiról lekopott az Attack felirat, ennyi, nem mérhető.  5+

Mivel évekig Bridgestone gumikat használtam, érzem a különbséget, az is igaz hogy ezek sport gumik. A következő motoromra Road Attack 2 Evo gumit veszek, majd arról is beszámolok.

img_1269.JPG

A "mélypont"!

img_0886_1.JPG

Feldobtam a két Contit a motoromradsc06086.JPG

Az Attack felirat kopott le 1000 alatt.

dsc06080.JPG

A dönthetőséggel nincs baj.

dsc06082.JPG

Elől is rendben van.

Összefoglalva a véleményemet: jó gumi. Bővebben: nagyon jóóó gumi!!! Ez nem volt igazi átfogó nagy teszt, de az első 1000 km alatt csak jó tapasztalatokat szereztem, engem meggyőzött, a következő szett is Conti lesz!

Talán még tartogat valamit ez az év (pláne annak akinek van motorja), a jó gumi mindig nagyon fontos, de ilyenkor még hatványozottabban. Ha öreg vagy kopott, ne induljatok neki a télnek!!

Üdv Mindenkinek, sziasztok: a Mágus.

Köszönet a Continental Hungária KFT-nek a tesztgumikért!!!

 

 

 

Szólj hozzá