2015. jún 12.

Napsütötte Tátra, hazafelé.

írta: Misi Mágus
Napsütötte Tátra, hazafelé.

Pihenten ébredtem vasárnap reggel. Reggeli előtt bepakoltunk, lehordtuk a cuccokat és leápoltam a láncot a Bestián. A reggeli most is bőséges és finom volt, jól betankoltam az útra.

iphone_102.jpg

                     A reggeliző még érintetlenül.

Kitettük a motorokat az árnyékba, Szilárd megfújta a sípját (új ötlet, de működik), 9-kor elindultunk. A Dobsinai jégbarlang látogatása volt betervezve délelőttre. Újra fantasztikus szerpentineken mentünk, szuper arrafelé minden út. Volt egy kis eltévedés, de Szlovákiában nem lehet hibázni, ha eltévedsz, akkor is csak jó utakon mész. Megálltunk tankolni, térképet nézni, GPS-t újratervezni.

iphone_166.jpg

          Télen itt nagy hó lehet, legalábbis a tető ezt mutatja.

 

Elindultunk visszafelé, talán 30 kilométert tévedtünk. Aztán meglett a jégbarlang, megálltunk, de a többség (én is) leszavazta a látogatást. Tűztünk tovább Brezno felé, igazi örömmotorozás volt, hibátlan utakon gurultunk, a nap sütött, a gumi tapadt, mi kell még? Egy jó kávé kellett volna, meg is álltunk egy faluban egy pizzériánál.  A kiszolgálás egy kicsit a Szelíd Motorosok egyik jelenetére emlékeztetett, nem szolgáltak ki!! Leültünk a teraszon, de kiszolgálás csak akkor volt, ha bementél kuncsorogni. A kávé ihatatlan volt, a kóla...., hagyjuk is. Mindegy, pihi, pisi, cigi, és szedelőzködtünk. Szilárd barátnője megpróbálkozott a füldugóval, az arca mindent elárul:

iphone_172.jpg

                        "ezt ide?"

Mentünk tovább Brezno felé, abban reménykedtem hogy megállunk ott ahol tavaly kávéztunk, de úgy mentünk át a városon, mint kés a vajon. Nem volt nagy gáz, de három napja nem ittam rendes feketét!! Nagykürtös felé indultunk tovább, mondanom se kell No.1. úton mentünk megint, a majrécsík 2 mm-re apadt hátul. Qrva jó volt!! Nem sokkal a város előtt megálltunk tankolni, és itt elköszöntünk páran, Feri elkanyarodott Losonc felé, neki arra rövidebb az út, én meg Nagykürtös felé, ahol tudok egy jó olasz kávézót. Elköszöntünk egymástól, én még babráltam egy kicsit a telómat, aztán tűz. Alig megyek pár kilométert amikor a Perec Lacit látom az út mellett! Mi a helyzet? Azt mondja lemaradt egy kicsit, és mire észbe kapott eltűnt a csapat, fingja sincs merre menjen. No problemo, gyere utánam, én tudom az utat. Volt még kb 30 kilométerünk Nagykürtösig, azt együtt tettük meg. A város elején egy kútnál megálltunk, ő nem akart kávézni, mutattam az irányt neki, lepacsiztunk, és ketten kétfelé fordultunk. Én megittam a hétvége legjobb eszpresszóját, felültem a Bestiára és belemotoroztam a naplementébe.

Jó hétvége volt, tényleg Prémium túra. Minden kerekre sikeredett, ami meg nem az nem is fontos. Jó idő, jó társaság, jó kaják, jó utak, jó szállás, tényleg tuti volt minden.  Még sok ilyet akarok, és kívánok nektek is.

Üdv. Mindenkinek, sziasztok: a Mágus.

iphone_104.jpg

                 Ez egy nagyon Prémium szálloda.

 

Szólj hozzá

motorostúra motorozás Tatra Rhinotours Yamaha Tracer