2015. máj 02.

Egynapos gurulások.

írta: Misi Mágus
Egynapos gurulások.

Sziasztok. 

Megérte várni a jó időre, megjött a tavasz! Volt már néhány egynapos gurulásunk, mind jól sikerült, se ázás, se fázás nem volt! Elsőnek leteszteltük a Kemencés Fogadót Tardoson, pöpec hely, jó a kaja, jók az árak, és nagyon jó útvonal vezet oda. Ha rövid gurulást terveztek nagyon jó kis túra, 200 km oda-vissza Dunakeszitől. 

2015_elso_gurulas_007.jpg

Ahogy a cégér is mutatja, motorosbarát a hely. Kemencében sült lángos hagymás sült csülökkel 1600ft! Emberes adag baráti áron, ki ne hagyjátok!!

Egyedül gurultam egy rövid Nógrádi kört is, nagyon jól rendbe tették az utakat sokfelé. A Bánki tótól fasza kis kanyarok vannak Alsópetény felé, de érdemes tovább menni, mert tényleg szuper az útminőség és az útvonal.

2015_elso_gurulas_001.jpg

     A Nógrádi vár alatt.

Persze megcsináltuk a szokásos évadindító Aggteleket is, talán a legjobb egynapos az országban. Csak hárman voltunk Lacival és Olivérrel, de nagyon jól szórakoztunk. Odafelé az egyik kanyarban volt egy kis tereprendezés az egyik paripával, de semmi baj nem történt. A girosz nagyon jó volt most is, csak azt nem értem, hogy hogy nem lehet egy k@rva vécét odatenni a kajáldák mellé. Szerintem a fél világ motorosa "megjelölte" már a környéket. Csapolt sör van, slozi nincs, fura. Ebéd után indultunk hazafelé, szerintem volt vagy 30 fok, de a szél az melózott rendesen. Ebből majdnem lett egy kis baj, de a mázli meg a "rutin" segített. Van egy olyan szakasz még bőven Bánréve előtt, ahol nagyon hosszú úthullámok vannak. No az egyik ilyen hullámot igen nagy sebességgel ugrottam át, de a szél odébblökött rendesen, landoláskor majdnem kikapta a kormányt a kezemből. Első pillanatban nem volt vicces, de utána vigyorogtam rendesen. Tanulság?? Kell vennem egy kormánygátlót!! Aztán már nem volt semmi izgalom egészen addig, míg hazafelé Cered után le nem vadászott minket egy Ducatis brigád. Nagyon királynak éreztem magam, egészen addig míg az egyik hajtűben meg nem előzött egy Monster. Utassal úgy ment el mellettem, hogy legszívesebben elsírtam volna magam. Belenéztem a tükörbe, és azt látom, hogy még vagy 7-8 Ducati van mögöttem. Mivel nem akartam brusztolni, szépen egyenként elengedtem őket. Mondjuk az egyik nem volt vicces, épp lapon fordulok egy nagyon szűk hajtűben, a srác nem tudott várni és a szembe sávban előzött meg, ahonnan felbukkant a sárga busz! Elég szar úgy belefékezni, hogy már szinte karcolod a lábtartóval az aszfaltot, de vagy beengedem, vagy matrica lesz a Nógrád-Volán orrán. Befért, de a zabszem már nem fért volna be! PHÚÚÚ, meleg volt, de élünk mind a ketten, tehát semmi gáz. Aggteleken egyébként egy szuper fotót sikerült lőni két KTM-ről. Az egyik Olié.

2015_elso_gurulas_011.jpg

 A Szépség és a  Szörnyeteg. Ízlés kérdése, hogy melyik-melyik.

Jaj majd el felejtettem, beszereltettem egy gyorsváltót a Bestiába az AGO-nál, ISTENKIRÁLY a cucc!!!!! Nagyon szuperul működik, ha valaki gondolkodik rajta én csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róla. Elképesztően jó, hogy nem kell elengedni a gázt, nem kell kuplung, csak pakolom a fokozatokat pillanatnyi kihagyás nélkül. Gyors is meg kényelmes is. Azért kanyarban óvatosan! Lemérettem a teljesítményt is, 110 le keréken. Pöpec!!!

ago_6.jpg

Fékpadon a Bestia.

Holnap megyünk egy jó kis Selmecbányát, de az a terv, hogy továbbmegyünk Brezno felé, és onnan csorgunk le. Hacsak az időjárás közbe nem szól, most pont esik az eső, és holnapra is várható. De én bízom a szerencsémben. Májusban lesz megint Kawasaki teszt, a legújabb modelleket kapom meg. Hogy mik azok az legyen titok, de hamarosan úgyis megtudjátok. Engem már majd szétvet a kíváncsiság!!!

 

Szóval májusban még találkozunk, mindenkinek tutijó motorozást kívánok: a Mágus.  

Szólj hozzá

motoros motorostúra motorozás kawasaki DUCATI